welke muziekdownload-programma en hoe te dupliceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Hoi,

Ik heb heel wat probleempjes gehad met muziek downloaden. Niet vanwege een eventuele illegaliteit, maar te zoeken en gebruiken: downloaden, dupliceren (op schijfje zetten of MP4 speler). Heeft iemand een goede tip. Gebruik de muziek (of fragmenten) hoofdzakelijk op de muziekschool.

Franky

Hey, Muziek downloaden kun je vinden via Google en dan volgt de rest...
(volgensmij mag je hier GEEN illegale downloadsites plaatsen)
Maar branden kun je doen:
Plaats CD in je PC, ga naar Mijn muziek en selecteer de muziek met CTRL, en klik rechtermuisknop Branden.
En muziek op je MP4-Speler, dat ligt eraan, welke MP4-Speler? Want meestal hebben die een programma zoals Itunes ofzo...
EDIT: Ow, als je muziek van een schijfje wilt halen dan moet je een muziek afspelen via Windows Media Player (die van Windows XP, niet Windows 7) en dan daarboven bij die werkbalk iets kiezen en dan staat er opslaan als, en dan heb je het!

Laatst bewerkt:
Als je muziek van YouTube wilt downloaden: lees dit topic eerst maar, en dan vooral de reacties over firefox en easy youtube downloader.

Zo moet je het dus downloaden.

Op een MP4-speler zetten gaat met de bijbehorende software (wel eerst in mediacollectie importeren).

Op een schijfje branden dat je met de computer wil gaan afspelen kan op de manier van bovenstaande reactie.

Als je de CD in een CD-speler wilt gaan afspelen, moet je het met een doodgewoon programma zoals Windows Media Player op een CD branden.

En ik leg ook precies uit wat te doen om het compitable te maken enz...

Ik gebruik zelf het programma: DVDVideosoft Free Youtube to MP3. Met dat programma kun je alles van Youtube downloaden en laten omzetten in bijv. MP3, WMA, WAV, enz.. En wat het programma dan ook doet is de video downloaden en omzetten in MP4. Je kunt dan als alles is gedownload naar je apparaten overzetten. 'T is eigenlijk heel simpel.

Ik gebruik zelf het programma: DVDVideosoft Free Youtube to MP3. Met dat programma kun je alles van Youtube downloaden en laten omzetten in bijv. MP3, WMA, WAV, enz.. En wat het programma dan ook doet is de video downloaden en omzetten in MP4. Je kunt dan als alles is gedownload naar je apparaten overzetten. 'T is eigenlijk heel simpel.
Jup, gebruikte ik ook maar het programma heeft 2 nadelen:
1. Als er een nieuwe versie van Youtube Play uitkomt pakt hij hem niet de eerste week en moet je dus updaten.
2. Het duurt ontzettend lang

Ik gebruik zelf www.Youtube-mp3.org.
Je download is binnen 20 seconden op je PC*
*Ligt eraan welke grootte, en natuurlijk hoe snel je PC is (Dit gaat op een normale PC):
1 minuut: 2 seconden
2 minuten: 4 seconden
3 minuten: 5/6 seconden
4 minuten: 8 seconden
En zo verder... en dus als je een vrij snelle hebt kun je je voorstellen dat die nog sneller is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan