welke naam ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pslijper

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2001
Ik zoek de naam van een computerspel uit ongeveer 2001 of 2002.
Je vloog in dat spel met een klein vliegtuigje binnenshuis rond en moets wat tanks en andere vijandelijke vliegtuigjes uitschakelen.
Weet iemand voor mij de naam ???

bvd p.slijper

brbr op powerzone kom ik er niet uit er is niet een selectie te gebruiken of te filteren op jaar oid ??
en airattack even meende ik dat dat het wat het lijkt er wel op maar is het toch niet :(
tis voor de pc overigens

Weet je ook niet wie de uitgever/maker van het spel was? Of een deel van het titel? Ik weet nu ineens welk spel je bedoelt, ben ook ff titel vergeten. Ik heb ooit het demo van dat spel gespeeld en het beviel me wel. Ik kan de titel echt niet meer herrineren. Was het niet iets als "War Dogs" ofzo? Ik weet het echt niet meer maar weet over welk spel je het hebt, sorry.

nou ook toevallig ik heb steeds dog war oid in me hoofd MonkeyGossip !!!

moet toch iets zijn wat daar erg in de buurt ligt maar ik kan het nergens verder vinden

Ik heb het gevonden. Airfix Dogfighter moet het spel zijn dat je bedoeld. Gevonden via IGN.

IGN

Echt hatelijk als je een game zoekt en je bent titel kwijt. Veel speel plezier! :)

helemaal te gek MonkeyGossip dank je wel !!

enig idee waar ie te downen is ?

Waar hij voor de volledige versie te downloaden is mag ik echt niet op in gaan vanwege de forum regels, sorry.

Demo is hier te downloaden.

Hahaha! Nog een verslaafde erbij. Ik denk er zelfs aan om 'm te kopen want het is 't geld wel waard.

Geplaatst door MonkeyGossip™
Hahaha! Nog een verslaafde erbij. Ik denk er zelfs aan om 'm te kopen want het is 't geld wel waard.

Eens! :thumb: :thumb:

Moet alleen ff de controls onder controle krijgen :).

Meestal bestel ik mijn spellen via D+S omdat hun 24-uur service hebben. Alleen, helaas, hebben hun deze game niet. Er stond wel ongeveer dezelfde titel in die lijst maar ik twijfel of ze ook deze game bedoelen.

Ik heb een beetje gezocht op Nederlandse sites maar bij de meeste is ie niet meer te koop/bestellen.

Je zou 't bij Google kunnen zoeken, had ik ook gedaan. Of je moet 'm via Engelse sites bestellen maar ik vertrouw dat nooit helemaal. Je zou ook FreeRecord Shop kunnen bellen of even bij die winkels langs gaan en daar ff vragen. Meestal hebben Bart Smit en Intertoys nog wel deze oude games.

jeej!!
Dit spel zocht ik al tijden!
EEn oude kennis had het vroeger en had hem toen op de beamer gespeeld.
Ik vond het een lool spelentje maar vond de titel niet

Bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan