Welke Netwerkadapter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killinspree

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Berichten
111
beste,

Ik heb hier een Sitecom WL-173 en ik wil graag weten of het uitmaakt welk stiky ik koop om goed draadloos internet te krijgen.

Dat was het eigenlijk, MVG Killinspree
 
tegenwoordig maakt dat niet uit, over het algemeen ondersteunen ze allemaal de meest gangbare technieken a,b en g.
 
tegenwoordig maakt dat niet uit, over het algemeen ondersteunen ze allemaal de meest gangbare technieken a,b en g.
oké, oké

maar is er nog een bepaald merk dat er bovenuit springt?
of is dat ook ongeveer allemaal hetzelfde...
 
sitecom is een goed merk, maar over het algemeen kun je er zelfs een van sweex(een van de goedkoopste merken) kopen
 
sitecom is een goed merk, maar over het algemeen kun je er zelfs een van sweex(een van de goedkoopste merken) kopen

maar ik zit wel aan het hele andere kant van t huis (niet zon heeeeeeeeeel groot huis) maar toch zo'n 15 tot 20 M (erg overdreven :p) en dan moet ie door muren en zo heen.
haalt ie dat? wnat met mn wii heb ik ook wel eens wat problemen boven (wii zit draadloos internet in)
 
van te voren kun je dat helaas niet weten of hij door alle muren heen komt. kwestie van uitproberen.
 
van te voren kun je dat helaas niet weten of hij door alle muren heen komt. kwestie van uitproberen.


Nou, ik heb dus een sweex gekocht, zit nu boven met een monster pc.... heb de slechtste verbinding waar je niet eens van durft te dromen :( het is een 54G router en een 54G ontvanger, kan het daarmee te maken hebben? want zo kan ik echt niet normaal MMO's spelen of dingen downloaden... Idee?

Ik heb iets gehoord over een langere antenne? ik wil graag 100% zeker zijn voordat ik zoiets aanschaf (geen idee hoeduur? iemand een idee waar ik dat kan kopen?)

Draad door m'n huis wil moeders niet dus dat valt sowieso af. (zeer helaas)

Ik heb ook iets gelezen van een draadloos internet versterker... iemand daar ervaring mee?
moet ik een andere sterkere ontvanger kopen? wat raden jullie aan?


oftewel, wat is de beste oplossing om beter internet te krijgen?


Bij voorbaat dank :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan