welke nieuwe videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FERe250

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Hallo
ik heb wat problemen met cod 2
ik kryg eenn alpha blending faut.
maarja. ze hebben gezegt dat ik een nieuwe videokaart moest kopen maar ik heb er niet zoveel verstand van allemaal. maar ik heb een video kaart met PCI slot.
en als ik een nieuwe videokaart koop moet ik ook pci slot hebben natuurlijk toch?
maar kan iemand een goede video kaart voor me vinden die niet zo duur is. en dat ik call of duty kan spelen
mijn video kaart van nu is
VIA/S3G DeltaChrome IGP
en ik heb processor sempron 3200+
hebben jullie hier wat mee?
Alvast bedankt!:D

?? reacties
ik d8 dat ze op dit forum wel snel reageerde maar nee dus.
best bekent forum/ maarja

Je moet dan dus een PCI videokaart hebben , een beetje uit de tijd maar ze zijn er nog wel.

Hoe ziet de rest van je systeem eruit? Welk moderbord/processor/geheugen?

ik heb toch gezegt!
Sempron 3200+
ach ja ik koop dn maar gewoon een PCI Videokaart

Wel ja joh, wat maakt het uit:o

Eerst commentaar op het forum hebben maar dan zelf niet willen antwoorden en luisteren...

bedoel je PCI-Express? moet je even op je mobo kijken of je AGP hebt of PCI-E..
als je pci-e hebt dan heb je wel al een kaartje voor 80 euro waar je cod2 goed mee kan spelen.. vooral omdat de videokaarten in prijs gedaalt zijn.:)

Vertel eerst maar eens welk merk en type moederbord je hebt (of merk en type pc in geval van een 'merk-pc')
Je hebt nu een VIA/S3G DeltaChrome IGP, dat is een Intergrated Graphics Processor (een on-board dus) en dan nog één van het low budget soort.
Voordat er überhaupt een advies gegeven kan worden moeten wel de (on)mogelijkheden van het moederbord weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan