Welke P2P bevat veel video files?

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
373
Wie kan mij vertellen welke p2p veel video bestanden bevat.
Momenteel gebruik ik altijd of Kazaalite of Winmx.
Echter bij deze 2 heb ik het idee dat ze meer audio dan video files bevatten. Mijn gezochte / gewenste videofiles vind ik niet. Wie weet een p2p aanbieder met veel aanbod in videobestanden ?????
 
BitTorrent (mits je de juiste sites weet te vinden).
 
Beste Wim,

Je begint al op Japie te lijken :)
Mag ik je er verder op wijzen dat het downloaden van god mag weten wat NIET illegaal is, slechts het uploaden/aanbieden is niet toegestaan.......

Groetjes,
Martin.
 
@math678, hier vind je informatie over BitTorrent: http://www.museekster.com/bittorrent.htm

@ijspeert: alhoewel dat standpunt al lange tijd op internet rondwaart alsof het de waarheid zou zijn en ook inmiddels door sommige politici gesuggereerd is dat dat een goede regeling zou kunnen zijn, is dat vooralsnog noch in wetgeving, noch via jurisprudentie vastgelegd. Het enige wat is bepaald is dat de p2p-programma's op zichzelf niet illegaal zijn; wat met die programma's gedaan wordt is dat echter in de regel wel, óók het downloaden - aangezien daarvoor voorlopig nog de aloude regels inzake copyrights en auteursrechten en wat dies meer zij gelden. Wel is het zo dat je (in Nederland) niet bang hoeft te zijn voor feitelijke vervolging wegens downloaden. Het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal is nog steeds illegaal, maar het wordt niet opgespoord en er wordt dus ook niemand voor vervolgd - dus wordt het effectief gedoogd. Mogelijkerwijs wordt in de toekomst bepaald dat downloaden via p2p-netwerken wel mag maar uploaden niet. Anders dan velen denken bestaat die regelgeving nu nog niet. Of zulke wetgeving er feitelijk komt is ook nog maar de vraag; vooral rechts-georiënteerde politici zijn daar faliekant op tegen en we zitten hier met een centrum-rechtse regering.

@wim1960: ja hoor, ik houd de regels in de gaten.
 
Bufffy,
maw, we kunnen gewoon ons gang blijven gaan:p
 
Inderdaad Franz, al valt zolang er niets in wetten en/of jurisprudentie is vastgelegd nooit uit te sluiten dan men ineens wél downloaders gaat vervolgen. De kans daarop is echter zeer klein; áls men iets aan p2p-sharing gaat doen, zal men zich in eerste instantie richten op mensen die op bijna 'professionele' wijze enorme hoeveelheden bestanden uploaden. (Er zijn in Nederland al eens uploaders van films in nieuwsgroepen aangepakt, zoals je misschien wel weet, die films aanboden nog voordat die in de bioscoop gingen draaien. Dat is toen gespeeld via de FIOD.)
 
Het gaat mij er helemaal niet om jullie van het dowloaden af te houden, ik ben echt niet roomser dan de Paus. Alleen gezien de regels op helpmij is het vragen naar sommige links en het plaatsen daarvan nou eenmaal verboden. Ik heb ze hier naar mijn mening ook niet gezien.
 
Ik gebruik DC++ dit is een open source versie van Direct Connect.
Als je veel te sharen(50gb of meer) hebt, kan je op de "grote" servers(hubs) komen.
Hier is zeer veel te vinden.:)
 
[edit] Bericht verwijderd (zie uitleg Tazman)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Het is heel simpel en heb eigenlijk geen zin om alles te quoten nu.

Het downloaden in NL is inderdaad een vaag verhaal, het downloaden zelf zal je niet voor gestraft worden alleen het aanbieden wordt aangepakt.

MAAR we hebben hier op helpmij de regel dat er niet verwezen wordt naar waar iets gedownload kan worden.
heb je een probleem met een bepaald programma en dan what ever the program is kun je altijd vragen.
maar ga geen links geven als er vragen zijn tav waar kan ik iets downloaden dit wordt namelijk in de wet wel gezien als aanzetten tot ;) en op helpmij willen we nog steeds geen problemen hebben.

Dus nogmaals vragen over programma's of dat nu p2p is of newsgroups prima maar geen verwijzingen in de zin van daar en daar kun je veel downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan