Welke pc is geschikt voor mijn eisen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patjebond

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo Helpmij'ers!

Ik wil graag een nieuwe computer gaan kopen, rond de 500-600 euro.
Het zal voorlopig nog wel even duren, ik heb het geld er nog niet voor:p

Ik verwacht dat ik een nieuwe PC zal kopen rond 2010, dus rond de tijd dat Windows 7 er is.

Ik wil graag een PC met Windows 7 dus, en die snel is en een beetje degelijk spellen kan spelen als Call of Duty (Hou ik van:thumb:) Ik probeerde Call of Duty 5 op mijn Dell Vostro laptop, en ik geloof dat ik alles qua schaduw etc moet uitschakelen om een beetje te kunnen spelen. En dat is dus eigenlijk wat ik niet meer wil.

Dus mijn vraag is, wat is een degelijke (Game) PC die snel is, Het liefst iets van Asus/Acer, ik geloof dat dat de beste zijn, maar daar denkt iedereen anders over.
Een goed moederbord, processor, een harde schijf van minimaal 640 GB

Veel eisend, sorry daarvoor.

Groeten,

Patrick Pennarts

als ik jou was zou ik wachten tot 2010 en dan opnieuw topic starten tegen die tijd is alles weer goedkoper en zijn er nieuwe videokaarten etc.

en het best kan je een pc samen laten stellen

je kan het beste je pc zelf samenstellen en assembleren. Niet iedereen heeft de tijd en de goesting ervoor maar als je het door een bedrijfje laat doen ben je snel veel kwijt...
je kan natuurlijk kant-en-klaar nemen maar die voldoet vaak niet aan je eisen

Laatst bewerkt:
En daar heb ik niets aan toe te voegen. Tot 2010 wachten en dan 'zelf' samenstellen. Dan kan je zo kritisch zijn als je budget toe laat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan