Welke pc Moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuuksterX

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
Hallo,
aleerst sorry voor waar ik mijn topic plaats want weet niet of het juist is :),,
nu mijn vraag :

Ik ga een aankoop van een pc doen...
Nou vraag ik me af welke pc moet ik kopen voor het optimaal gnieten van games ?

Groets LuuksterX

Hangt van een hoop zaken af en dan met name je budget !!

En welke games wil je spelen?

En welke OS (vista, xp) moet er op of heb je zelf nog eentje

heb je ook nogg andere computers in huis misschien kun je daar kijken wat je fijn
aan vind en dan samenstellen, wil je zelf bouwen of all-in-1 kopen ?????:D

weet je wat

beste is voor call of duty 2 en brothers in arms....
daar voor zou ik een windows xp home edition 2004 kopen met
harddisk van 600 - 900 GB en met 500 mb mulitplayer card.
en harddisk moet heten Geforce 7800. En dan kan je Call of duty 2
het best spelen Conectie alles goed dan !

:thumb:

beste is voor call of duty 2 en brothers in arms....
daar voor zou ik een windows xp home edition 2004 kopen met
harddisk van 600 - 900 GB en met 500 mb mulitplayer card.
en VIDEOKAART moet heten Geforce 7800. En dan kan je Call of duty 2
het best spelen Conectie alles goed dan !

:thumb:
weet je waarover je praat?
de 7800 is al lang niet meer, er is al een 8800 geweest, 9800 en nu is het gx 260 en gx280.
Maar als videokaart zou ik ati hd4850 nemen.
harddisk 250,-500gb intel core 2 duo E8400 of E8600

je snapt het niet

die knul wilt een pc die call of duty 2 goed kan spelen, en omdat call of duty 2 een oud spel is heb je ook een oude Geforece nodig zoals geforce 7800 !!! en call of duty 2 ondersteunt ook alleen geforce 7800 . :shocked:

die knul wilt een pc die call of duty 2 goed kan spelen, en omdat call of duty 2 een oud spel is heb je ook een oude Geforece nodig zoals geforce 7800 !!! en call of duty 2 ondersteunt ook alleen geforce 7800 . :shocked:
ik zag toch zeker cod4

ook al call of duty 4 ondersteunt dan alleen geforce 7800 en geforce 8000 !
dus het is niet zo'n grote verschil . Hi :p

ook al call of duty 4 ondersteunt dan alleen geforce 7800 en geforce 8000 !
dus het is niet zo'n grote verschil . Hi :p

Jongen, wat *** je nou weer ontzettend vaag???

CoD4 ondersteunt een zeer breed scala aan videokaarten en heus niet alleen een GeForce uit de 7- of 8-serie...

En waarom in godsnaam Windows XP adviseren vandaag de dag? Bovendien bestaat die
'Home Edition 2004' waar jij het over had helemaal niet. En wat is nou weer een 500 MB multiplayer kaart?

Ga geen advies geven als je er zelf de ballen verstand van hebt...

Vreemd dat ik laatst nog COD2 op me 8800GT heb gespeelt:confused:

Tandsticker...ben je boos? Omert wil toch alleen maar helpen! De vraagsteller wilde zelf XP.....:rolleyes: Dus daarom adviseert Omert XP:thumb:
Ik ben zelf nog maar net lid hier, dus heb misschien de schrijftaal hier nog niet door....en misschien is de manier van antwoorden zoals jij het doet, hier de gang van zaken. "Ga geen advies geven, als je er zelf de ballen van stand van hebt" ....."en wat xxx je nu weer?".....:o Of maakte je een grapje?
Groetjes, Jansz

Ah, dit is een vraag die ik ook al maanden wil stellen, al kan ik het pas in 2011 ofzo pas doen, aangezien ik nu niks mag hier thuis. Dus, ik wil ff goed voorbereid zijn, mijn eisen zijn simpel: Budget: max € 2500 ( liefst onder de € 1000 )...Voor games, multimedia ( wil namelijk ook muziek luisteren en documenten aanmaken in Excel en Word ). En jah de rest mag alles echt maximaal zijn wat XP of Vista ( boeit niet welke ) aankan:xD: Dus, als ik dit zeg, wat kank dan krijgen?

Ah, dit is een vraag die ik ook al maanden wil stellen, al kan ik het pas in 2011 ofzo pas doen, aangezien ik nu niks mag hier thuis. Dus, ik wil ff goed voorbereid zijn, mijn eisen zijn simpel: Budget: max € 2500 ( liefst onder de € 1000 )...Voor games, multimedia ( wil namelijk ook muziek luisteren en documenten aanmaken in Excel en Word ). En jah de rest mag alles echt maximaal zijn wat XP of Vista ( boeit niet welke ) aankan:xD: Dus, als ik dit zeg, wat kank dan krijgen?

in 2011 hebben we al octacores(10 cores) ofzo en 16gb ddr4 werkgeheugen.
4gb videokaarten met dx 12 voor games als crysis 3

als je in 2011 hier even gaat kijken komt het wel goed met je keuze voor een pc

http://www.alienware.com/products/desktop-computers.aspx

Je mag wel een eigen topic starten hoor. En als je pas in 2011 wat ga kopen kom dan maar een x weer terug op dit onderwerp:P

Tandstickor

Tandstickor ik denk dat je in de knoop bent met oudere versies van windows.
want iedereen weet wel wat een multyplay card is ( als je een windows Home Edition 2004 hebt met service pack 3 dan zou er op je pc zo'n gleufje zijn waar je de card in kan steken )
dus ik ben niet de genen die ...t. En weet je wel wat Cod4 is ?? dat is een multyplayer spel,
dus A.U.B niet ...len. ;)

Groetjes, OMER123 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan