Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt van een hoop zaken af en dan met name je budget !!
En welke games wil je spelen?
heb je ook nogg andere computers in huis misschien kun je daar kijken wat je fijn
aan vind en dan samenstellen, wil je zelf bouwen of all-in-1 kopen ?????![]()
weet je waarover je praat?beste is voor call of duty 2 en brothers in arms....
daar voor zou ik een windows xp home edition 2004 kopen met
harddisk van 600 - 900 GB en met 500 mb mulitplayer card.
en VIDEOKAART moet heten Geforce 7800. En dan kan je Call of duty 2
het best spelen Conectie alles goed dan !
:thumb:
ik zag toch zeker cod4die knul wilt een pc die call of duty 2 goed kan spelen, en omdat call of duty 2 een oud spel is heb je ook een oude Geforece nodig zoals geforce 7800 !!! en call of duty 2 ondersteunt ook alleen geforce 7800 . :shocked:
ook al call of duty 4 ondersteunt dan alleen geforce 7800 en geforce 8000 !
dus het is niet zo'n grote verschil . Hi![]()
die knul wilt een pc die call of duty 2 goed kan spelen, en omdat call of duty 2 een oud spel is heb je ook een oude Geforece nodig zoals geforce 7800 !!! en call of duty 2 ondersteunt ook alleen geforce 7800 . :shocked:
Ah, dit is een vraag die ik ook al maanden wil stellen, al kan ik het pas in 2011 ofzo pas doen, aangezien ik nu niks mag hier thuis. Dus, ik wil ff goed voorbereid zijn, mijn eisen zijn simpel: Budget: max € 2500 ( liefst onder de € 1000 )...Voor games, multimedia ( wil namelijk ook muziek luisteren en documenten aanmaken in Excel en Word ). En jah de rest mag alles echt maximaal zijn wat XP of Vista ( boeit niet welke ) aankan:xD: Dus, als ik dit zeg, wat kank dan krijgen?
Ah, dit is een vraag die ik ook al maanden wil stellen, al kan ik het pas in 2011 ofzo pas doen, aangezien ik nu niks mag hier thuis. Dus, ik wil ff goed voorbereid zijn, mijn eisen zijn simpel: Budget: max € 2500 ( liefst onder de € 1000 )...Voor games, multimedia ( wil namelijk ook muziek luisteren en documenten aanmaken in Excel en Word ). En jah de rest mag alles echt maximaal zijn wat XP of Vista ( boeit niet welke ) aankan:xD: Dus, als ik dit zeg, wat kank dan krijgen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.