welke pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmij14

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Packard Bell iPower X3.0 I9555 gaming computer -1000-

MEDION® AKOYA® PC P7708 D -850-

Dell Studio XPS 8100 -950-

(andere versie) Dell Studio XPS 7100 -950-

acer aspire m7811 -900-

welke van deze is het beste voor bv gaming
en bij welke kan ik de video kaar eventueel vervangen
alvast bedankt

Voor 950 euro kunnen wij zelf een veel betere PC samenstellen.

ik koop liever een vast pc dan heb je niet al die problemen met garantie enzo

Je hebt met een samengestelde PC meer garantie, ook als je de videokaart van een standaard PC verandert vervalt de garantie. Anders kun je ook voor zoiets gaan:

http://azerty.nl/1-1904-283498/azerty-prometheus-i001-towermo.html

Zeer geschikt om mee te gamen, hier zit de goede videokaart er al in. De HD5770, de mid-range gamekaart.
Oke, de processor is geen i7 maar hij staat zelfs iets boven de X4 965 van AMD

Laatst bewerkt:
Laten we het dan zo zeggen:

Voor huis/tuin/keuken gebruik is een standaard PC ruimschoots voldoende, dit komt omdat de videokaart niet 'monsterlijk' hoeft te zijn. Voor een normaal gezin volstaat een geïntegreerde chip of een goedkope PCI-E videokaart. Voor een gamer ligt dit anders, er is altijd wat mis mee. Of de videokaart, of de processor. Bij een samengestelde PC zijn de onderdelen op elkaar afgestemd en zit je dus altijd goed.

Dat is wel heel zwart/wit gezegd

hmmm oke, maar als je kijkt naar een vriend van me...die heeft zo'n winkelpc gekocht: met een chip i.p.v een videokaart en een 300 watt (!) voeding, voor ongeveer 450 euro. Voor dat bedrag heb je al een pc bij elkaar die hoge prestaties minstens zo goed aankan.

300 watt voeding is niks. Daar draai je bijna geen enkele PCI-E kaart mee. Meestal zijn de upgrademogelijkheden ook beperkter met de komst van de SFF PC's.

Jaja..een vriend van je heeft dit en een andere vriend heeft dat en daar basseer jij je uitspraak op.
er zijn 10duizenden wellicht honderduizenden die een merk pc kopen.Die daar dan jaren plezier van hebben etc etc etc.

Om een kort verhaal maar ff korter te maken: Zo goud was die tip niet.;)

Daar ben ik het mee eens, het is maar hoe hoog je de lat legt.

nouja je krijgt in ieder geval meer voor je geld, laat ik het zo zeggen;)

Dat klopt, dit komt omdat ze groter kunnen inkopen.

Dat er voor de ts voor het vergelijkbare geld een betere pc kan worden samengesteld is zo klaar als een klontje.

De uitspraak als alleen gouden tip zijnde is nutteloos.

Back onn topic maar weer.

Laatst bewerkt:
Sorry maar ik snap die grap niet helemaal?

Back on topic.

Een samengestelde PC lijkt me met dit budget meer op zijn plaats aangezien alles een stuk gebalanceerder in elkaar zit. Voor een game-pc raad ik sowieso altijd een samengestelde PC aan aangezien deze beter te upgraden zijn.

maarja terug het topic in inderdaad.

Een samengestelde PC lijkt me met dit budget meer op zijn plaats aangezien alles een stuk gebalanceerder in elkaar zit. Voor een game-pc raad ik sowieso altijd een samengestelde PC aan aangezien deze beter te upgraden zijn.

niks aan toe te voegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan