!! Welke Pci moet ik kopen ? !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0185

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hallo,

Het is voor mij de eerste keer dat ik serieus naar een videokaart zit te zoeken maar ik heb er meeredere gevonden maar nu vraag ik om uw mening welke ik het beste kan kopen om een fatsoenlijk spel te spelen ( bijv : Battlefied 2 of een andere zware game !!)

Sparkle GeForce 6200 (Retail, TV-Out, DVI)

link : http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=J9PK01&showTechData=true

Sapphire Radeon 9250 (Light-Retail, DVI, VGA) ((ondersteunt deze ook Dx 9.0c ? ))

link : http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=J9PS50

Club 3D 9250 ((ondersteunt deze ook Dx 9.0c ? ))

link : http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=J9PU03

En mensen kijk ook naar de prijs ik vind 70 euro al veel :p. Ik hoop dat ik genoeg informatie van u zou kunnen krijgen over de kaarten en wat de beste koop zou zijn voor mij .

Mvg,

gast0185

Laatst bewerkt door een moderator:
Zowel de 2e als de 3e ondersteunen 8.1 De 1e 9.0

Laatst bewerkt:
ja mijn computer is :

2.8 ghz

1 gig ram

64 mb onboard videokaart nu dan !

en je hebt alleen maar pci aansluiting?

of pci-e of agp?

;) :D elke kaart zal een verademing zijn t.o.v. 64 onboard. Zelfs zelf met een videocamera voor videokaart spelen. ;) :D

En ja ik heb alleen maar Pci aansluitingen :(

Ik heb een Dell dimension 1100 en hij loopt geweldig maar ik moet nog een videokaart uitkiezen daarom deze vraag ;)

ok

heb je er toch een aardige proc in zitten

maar goed de opmerking van pasja zegt al genoeg

ehh, een advies uit het hart? NIET upgraden maar even sparen voor een nieuwe.

Ik kon een nieuwe kopen maar ik wou deze houden anders had ik geen geld voor een nieuwe crossbrommer.

maar mijn computer kan eigenlijk alles aan doordat ik nu een 1 gig erin heb gezet ( ik had als eerste 256 mb ---.---, )

Zal best (snelle processor), maar een pc wijsheid is ook hier weer van toepassing:

een pc werkt net zo snel als zijn langzaamste component werkt. Je kunt dus een monster van een processor op een moedebord zetten en ook nog eens een videomonstertje, maar de rest van het systeem zal de boel toch vertragen.

Ik kon een nieuwe kopen maar ik wou deze houden anders had ik geen geld voor een nieuwe crossbrommer.

maar mijn computer kan eigenlijk alles aan doordat ik nu een 1 gig erin heb gezet ( ik had als eerste 256 mb ---.---, )

okok maar verwacht niet dat je er zwaar mee kan kamen

maar ten opzichte wat je nu hebt(onboard)
is alles goed :p :p

Daar had mijn pa het ook al over maar ik probeer het gewoon ik zie wel als; het wat wordt of niet ;) maar graag MEER info over de Videokaarten want daar hebben ik deze Topic voor geplaatst !!

Daar had mijn pa het ook al over maar ik probeer het gewoon ik zie wel als; het wat wordt of niet ;) maar graag MEER info over de Videokaarten want daar hebben ik deze Topic voor geplaatst !!

ze doen elkaar niet onder

de ene is de chip sneller geklokt en de ander het geheugen

vergelijkbaare kaarte en zou ik dan voor de 9250 gaan

49 euro tegen 69 voor de 6200(al onderstuent die wel weer 9.0 ahum moeilijk)

ja maar zowat alle games kunnen niet zonder Dx 9.0C dus als hij wat games wil spelen raad ik de geforce 6200 aan :) , maar een crossbrommer is natuurlijk veel leuker :love:
Maar ehm mn vader heb de geforce 6200A van xfx maar dan agp en die trekt battlefield 2 makkelijk op middelmatige sttings. Dus het is games of niet en het is miss wel een veel prijsverschil maar als je die ati koopt dat ben je net zo ver als je onboard denk ik zo. Dus moeilijke keus hoor :rolleyes:

ja maar zowat alle games kunnen niet zonder Dx 9.0C dus als hij wat games wil spelen raad ik de geforce 6200 aan :) , maar een crossbrommer is natuurlijk veel leuker :love:
Maar ehm mn vader heb de geforce 6200A van xfx maar dan agp en die trekt battlefield 2 makkelijk op middelmatige sttings. Dus het is games of niet en het is miss wel een veel prijsverschil maar als je die ati koopt dat ben je net zo ver als je onboard denk ik zo. Dus moeilijke keus hoor :rolleyes:

hij kan toch geen zware games spelen en de games die die dan wel kan kunnen zelfs met 7.0 af

maar goed ja als 69 euro teveel is

dat is niet aan ons

Zware games draaien met een kaart van max. €70. :eek:
Wish it was true :(

Daarnaast kun je tegenwoordig niet meer met een pc aankomen die geen PCI-E ondersteunt, het kan wel maar echt gamen erop zal moeilijk worden.

Ik ga toch mee met de mening van Pasja.

Zware games draaien met een kaart van max. €70. :eek:
Wish it was true :(

Daarnaast kun je tegenwoordig niet meer met een pc aankomen die geen PCI-E ondersteunt, het kan wel maar echt gamen erop zal moeilijk worden.

Ik ga toch mee met de mening van Pasja.

ik ook wel en zei al zware games lukt niet

maar ij wil crossen :thumb: :thumb:

Als je een nieuwe videokaart, is deze naar een maand weer achterhaald

Als je een nieuwe videokaart, is deze naar een maand weer achterhaald
Is dat zo? Moet toch zeggen dat de prestaties van mijn 7900 GTX van een jaar oud absoluut niks te wensen overlaten hoor. En het heeft na mijn aanschaf bijna 10 maanden geduurd voordat de 8800 series kwamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan