welke photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi hoi misschien dat jullie me vrder kunnen helpen. ik heb een fujifilm s5600 foto camera gekocht.

nu wil ik een photoshop programma kopen maar welke kan ik nu het beste nemen. waar je effect mee kunt maken achtergronden bewerken enz.

ik zit te twijfelen tussen:

Paint Shop Pro 9

Adobe photoshop

wat raden jullie me aan

alvast bedankt gr mike:D

Ten eerste, ik neem aan dat je een keuze wilt maken tussen fotobewerkingspakketten, niet tussen 'photoshop programma's' :P

Het ligt aan je budget en aan wat je wilt besteden. Photoshop kost snel zo'n € 600,-, en is over het algemeen alleen voor bedrijven weggelegd.

Jasc Paint Shop Pro is daarintegen een echt consumentenproduct. De prijs weet ik zo niet, maar ik heb 't ook. Prima pakket, tenzij je wilt gaan retoucheren enzo...

Groet

Koos

Voor die adobe CS3 van 2.000 € kan vast wel een goedkopere te vinden zijn. bv een CS of een CS2. Zelfs een Photoshop 5 heeft een normalere prijs;)

hoihoi bedankt voor de reacties.

ik ga dan denk ik voor:

Adobe photoshop CS2 .

tips voor dit progje zijn altijd welkom

gr mike:thumb:

Voor die adobe CS3 van 2.000 € kan vast wel een goedkopere te vinden zijn. bv een CS of een CS2. Zelfs een Photoshop 5 heeft een normalere prijs;)

Klopt maar dit is een Creative Suite dat houdt dus in dat er niet alleen Photoshop bij zit...
http://tweakers.net/nieuws/46854/ zei:
CS3 Design Standard bevat:

- InDesign CS3
- Photoshop CS3
- Illustrator CS3
- Acrobat 8 Professional

Hmm er schijnt ook wel een losse versie van Photoshop te zijn :( Adobe Photoshop CS3 € 1,069.81 (Overigens is Photoshop CS2 net zo duur :confused: )

Laatst bewerkt:
hoihoi nou ik heb nu Photoshop CS2 maar wat een moeilijk programma haha.

dacht dat ik het wel zo even deed maar helaas en kan niet echt in het nederlands beschrijvings vinden hoe je bv de foto kunt uit knippen en een andere achtergrond er achter moet plakken enz

Heb je de nederlandse versie gedownload ( ;) ) en geinstalleerd? Je had beter een engelse versie kunnen meepakken, dan kun je mooi met wat tutorials aan de slag (de zijn namelijk altijd het in het engels)

hoihoi das waar maar me negels is al niet al te best vandaar dat ik dan als leek niet ver kom helaas haha

gr mike

foto bewerken

Klopt maar dit is een Creative Suite dat houdt dus in dat er niet alleen Photoshop bij zit...

Hmm er schijnt ook wel een losse versie van Photoshop te zijn :( Adobe Photoshop CS3 € 1,069.81 (Overigens is Photoshop CS2 net zo duur :confused: )

ik werk met office 2003 er schijnt een standaard programma te zijn nederlandstalig voor het bewerken van foto's wat dus niets kost. Who knows
m.vr.gr.
maarten

hoihoi bedankt ik zal het eens door nemen

En als er wat bij zit, zet je dan je vraag op opgelost? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan