Welke printer moet ik kiezen?

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo,
mijn Epson XP 6105 doet het niet meer goed.
De balk met cartridges loopt niet meer terug, zodat ik er een neiuwe in kan zetten.
Deze zijn van een huismerk. Via de ondersteuning van Epson en 123 inkt alles
geprobeerd, maar als hij al een keer print is het alleen in oranje en zwart.
Nou wil ik liever een andere printer. Ik had goede ervaring met Canon, maar een
ander merk (behalve HP) kan ook.
Wat raden jullie aan? Klein huishoudelijk gebruik, 4 losse cartridges die ook nog
eens van een ander merk moeten kunnen zijn. Via WI-Fi.
Alle tips zijn welkom!

Een goede printer hoeft niet duur te zijn, ik heb al jaren een printer die met vulbare flessen wordt gevuld
Ook in het begin altijd problemen gehad met Cartridges, zowel van HP als Cannon.
Sommige huismerken werden gewoon niet geaccepteerd, daarom voor mij alleen nog maar hervulbare printers, tja, en keuzes zijn er genoeg. ;)

Ik heb al járen een ET 4750, met Ecotanks dus. Bij de aanschaf gelijk wat extra tankjes gekocht in alle kleuren, want ik was gewend dat de patronen om de haverklap leeg zijn (uiteraard als het hélemaal niet uitkomt). Ik heb er al heel wat papier er doorheen gejaagd, maar ik druk nog steeds af (en zonder problemen) met de meegeleverde tanks. De reservetanks liggen dus al jaren in de kast te wachten....

Bij de aanschaf van een printer moet je nooit naar de prijs van de printer kijken, maar naar de inkt. Het concept met tankjes is in mijn ogen perfect, want je kunt probleemloos de inkt aanvullen. Goedkope printers hebben dure inkt, dure printers goedkopere, want grotere (en goedkopere) patronen of tanks. In mijn ogen is het werken met inkt van derden een nodeloos risico, wat in mijn ogen dus het risico niet waard is.

Ik zou dus gewoon bij Epson blijven, want die printers zijn gewoon prima. Maar investeer dus in een duurdere (en betere) uitvoering.

Wordt dat geen geknoei met de inkt? Herinner me de navulbare cartidges nog....
Nee, dat gaat heel simpel, je kunt er niet mee knoeien, dat is het mooie van dit systeem.
Ik heb al een paar jaar de ET-2812 en ben er zeer tevreden over.

Terug
Bovenaan Onderaan