Welke printer past bij mij??!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbogmans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2011
Houd me bezig met grafische vormgeving. Maak zelf tekeningen voor projecten met potlood, houtskool, ecoline etc. etc. Scan ontwerpen in, copiëer ze, bewerk ze in Paintshop Pro en als het project voldoet aan mijn idee, print ik de compositie op fotopapier. Het zal duidelijk zijn dat ik een printer/scanner/copier nodig heb die alles weergeven tot in de kleinste details. Bijv. als je met een potlood een rondje tekent, dan is de lijn op sommige plaatsen dikker dan op andere plaatsen. Ook moeten de kleuren real time zijn (ik calibreer het scherm) Verder moet de printer papier van 80 gram tot 250 gram aankunnen.

Had een prima printer de HP Officejet 6210 all-in-one. Helaas is dit beestje na 10 jaar trouwe dienst een zachte dood gestorven. Heb vervolgens een HPPhotosmart C6180, de HP Photosmart B110 en de Canon MG 5200 geprobeerd, maar die gaven geen goed resultaat. Of de kleuren waren niet briljant of de detailering was ver te zoeken.
Wie o wie kan mij een advies geven. Heb gehoord dat de Epson Stylus Photo PX 720 WD, de Epson Stylus Photo PX 820 FWD misschien een alternatief zouden kunnen zijn of de Canon Pixma MG 6150 of zelfs de Canon Pixma MG8150.

Wie helpt mij uit de droom.

Vera

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan