Welke Proccesor

Status
Niet open voor verdere reacties.

thunderwave4

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
75
welke procesor vinden jullie beter de q6600 quad core 2.4ghz of een core to duo e8500 met 3.16ghz

want ik wil straks een nieuwe pc dus jah
 
jah maar ik moet even weten wat now het beste is voor games en voor vitual pc gebruik want de ene zegt je gebruikt ze nooit alle 4 procesoren dus heeft geen zin en de andere zegt bij de core to duo heb je hoger clock snelheid maar jah is dat zo je hebt bij de core to duo 2procesoren dus ik weet het niet heb advies nodig
 
jah maar ik moet even weten wat now het beste is voor games en voor vitual pc gebruik want de ene zegt je gebruikt ze nooit alle 4 procesoren dus heeft geen zin en de andere zegt bij de core to duo heb je hoger clock snelheid maar jah is dat zo je hebt bij de core to duo 2procesoren dus ik weet het niet heb advies nodig
Quad core is beter voor multitasking, Dual Core beter om te gamen.
Als de pc enkel en alleen voor Virtual PC en gamen moet dienen, kan je best Dual core nemen.
Maar wil je veel programma's tegelijk draaien (Multitasking dus), ben je beter af met een Quad core.
En op die Q6600 kun je in principe alle games ook spelen, en mits deftige koeling kan je die ook nog goed overclocken.

Ikzelf heb een Dual Core (E8400) , ik game ook, en gebruik ook zo is nu en dan virtual pc om zo is wat uit te testen, en ik heb er geen klagen bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan