welke processor en videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAREL123

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
7
Ik wil een laptop gaan kopen om mijn VHS, VHS-C, S-VHS-C, video-8, HI-8 en DV- bandjes met allerlei familieopnames te gaan monteren. Het behoeven geen ingewikkelde hi-tech filmpjes te worden. Ik weet dat een 17 inch scherm, 3GB intern geheugen, zo'n 250GB harde schijf en een Fire Wire aansluiting wel erg zinvol zijn maar mijn vraag is: wat heb ik minimaal nodig wat betreft processor en videokaart. Ik wil maximaal ongeveer 750 euro uitgeven.
 
Daar zit volgens mij maar 1 GB in, klopt dat?
Is tevens 15,4 en geen 17 en firewire ontbreekt.

Ik ga wel mee met BluRay dat een desktop praktischer is. Een laptop met dezelfde prestaties als een desktop is per definitie duurder. Daar komt bij dat een krachtige laptop qua processor en videokaart én 17" scherm de prijs omhoog drijft. Ook zijn de videokaarten van laptops minder flexibel dan die van desktops.
 
Laatst bewerkt:
Daar zit volgens mij maar 1 GB in, klopt dat?
Is tevens 15,4 en geen 17 en firewire ontbreekt.

Ik ga wel mee met BluRay dat een desktop praktischer is. Een laptop met dezelfde prestaties als een desktop is per definitie duurder. Daar komt bij dat een krachtige laptop qua processor en videokaart én 17" scherm de prijs omhoog drijft. Ook zijn de videokaarten van laptops minder flexibel dan die van desktops.


Normaal gesproken kan je hem aanpassen, site foutje ik zou morgen maar weer ff kijken. hij is trouwens van 600 naar 570 gedaald, ik ga hem na de vakantie aanschaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan