Welke Processor is goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Hallo iedreen kan iemand me snel helpen ik ga straks naar de laptop winkel maar ik weet niet welke proccesor goed is het gaat over AMD Mobile Turion™ 64 x2 TL50 1.6Ghz en over deze Intel® Core*™ Duo T2060 ik hoop dat iemand me snel kan helpen bedankt

Zijn allebei dualcores en aan elkaar gewaagd, het is simpel, aan wat geef jij de voorleur (intel of AMD).

ik zou grag die amd willen maar ik heb nog eentje gevonden deze processor heeft 2.0 ghz en die andere had 1.6 ghz maar ik weet niet of dit duo core is of singel core en welke moet ik kiezen allebij zijn amd maar alleen eentje heeft 2.0 ghz en die andere 1.6

ACER AS9301-1GB
Notebook
Inclusief Windows Vista Premium

Specificaties:
Geïntegreerde webcam
AMD Mobile Turion 64 MK36 2.0Ghz Processor
17 Inch beeldscherm
1024 MB geheugen
80 GB harde schijf

Laatst bewerkt:
Dat is een singlecore. Ik zou dus persoonlijk voor de 1.6 dualcore gaan. Waren het beide singlecores dan merk je in de pratijk bijna niets van die 400 Mhz verschil

Laatst bewerkt:
maar is die beter dan die duo core? want die heeft 1.6 ghz en die andere 2.0 ghz zo raar ik snap het niet meer

Eentje is Duo Core met 1.6 Ghz

En die andere is singel core met 2.0 ghz welke zou ik kiezen ik moet snel weten want ik ga zodirek halen

Zeker de dualcore (1.6 Ghz). Het aantal Mhz is echt niet het belangrijkste van een processor, net zoals de hoeveelheid geheugen van een videokaart niet het belangrijkste is. Vraag het sevens in je pcwinkel en zij zullen ook de dualcore aanraden.

Dus ik moet duo core halen :thumb: hardstikke bedankt dat je me hebt geholpen

Een soortgelijke vraag had je hier ook al gesteld, dus gaat dit topic op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan