welke processor is sneller?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik dan een nieuwe pc koop (bij alternate pc builder)
neem ik een kast met een raampje.:D

nou...jij hebt dus blijkbaar geen verstand van overclocking,

SNELLER, WARMER, TE WARM, KAPOT!

Laat je niet gek maken, je hebt gewoon gelijk. Het is gewoon van de gekke om een medelid die waarschijnlijk niet zoveel ervaring heeft met oc'n dit dan toch te aan te raden. En dan te bedenken dat die q6600 zeer waarschijnlijk dit jaar nog uit de productie genomen wordt. Maar goed, ik denk dat de TS wel de juiste beslissing gaat nemen.

Laat je niet gek maken, je hebt gewoon gelijk. Het is gewoon van de gekke om een medelid die waarschijnlijk niet zoveel ervaring heeft met oc'n dit dan toch te aan te raden. En dan te bedenken dat die q6600 zeer waarschijnlijk dit jaar nog uit de productie genomen wordt. Maar goed, ik denk dat de TS wel de juiste beslissing gaat nemen.

ha..jullie kome met dat voorstel van een q6600!
dat van mij is alleen maar een voorstel of tip! en jullie hoefen dat dus ook niet optevolgen!
enja..een e8400 is NU nog de beste oplossing een goede game pc!
maar om nou voor de toekomst iets te kopen..is een q9650 of beter gewoon de beste oplossing..maar aangezien dit niet in het budget past..is de e8400 de beste oplossing

dat van mij is alleen maar een voorstel of tip! en jullie hoefen dat dus ook niet optevolgen!
maar om nou voor de toekomst iets te kopen..is een q9650 of beter gewoon de beste oplossing..maar aangezien dit niet in het budget past..is de e8400 de beste oplossing

Je moet goed gaan LEZEN :D

als je q6600 met 12mb kan vinden is dat ook zo slecht nog niet

Even iets rechtzetten:

Het lijkt erop dat onderstaande (rode tekst) door mij is gepost, dit is absoluut niet het geval!!!

Quote:
Origineel gepost door xxrene

als je q6600 met 12mb kan vinden is dat ook zo slecht nog niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan