Welke processor is sneller?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt maar ik ben al voor die amd 7750 gegaan en wat een geweldige processor is dit :D:D
Een filmpje converteren in 20 minuten:D waar ik met mijn vorige cpu 40 minuten over deed :P maargoed deze kan dus dicht.

AMD slaat toch erg voordelig (in tegenstelling tot vriend Intel met Nehalem) en sterk terug met de Phenom 2´s. En voor gamers is dat dan ook een veel betere koop. Veel minder duur en met alle spellen zelfde FPS behalve op lage resoluties. En ook nog is future proof waar je bij intel al niks meer kan plaatsen op het 775 socket.

Dat is in zekere zin ook de grap van dit soort topics, ze zijn niet "waardevast". Met de tijd die verstrijkt, kán het beeld zich verplaatsen van links naar rechts en van boven naar beneden en mogelijk dat idd. het beeld nu aan het verschuiven is.
Ik denk dan ook niet dat het nog erg zinvol is om processors uit dit linkje te vergelijken met processors die vanaf nú, zo'n 9 maanden later, op de markt worden gezet.

T.a.v. Crash, ik heb het vermoeden dat het "sticky" element nu wel van dit topic af kan?

Grappig

Beetje late reactie maar moest het toch even kwijt.

Wat ik zelf wel grappig vind is dat ik met me Phenom ll x3 720 @3,6ghz en radeon 4870 1024mb bijna net zoveel punten bij 3dmark06 krijg als een i7 920 met een Geforce 295GTX.
En dat vind ik best grappig voor zo weinig geld haha:D
Uiteraard draaid die i7 920 nog op stock snelheid en is een gtx295 wel beter maar toch haal ik ook 16000punten en een i7 920 met een Geforce 295GTX. 16900.
Ik was 320euro voor beide kwijt en die ASUS GTX295 kost€ 529,00.+ I7 920 € 269,- .
Minimaal verschill voor maximaal geld haha,dus voor een paar minder FPS kan ik weer lekker op vakkantie ofzo.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan