Welke processor past nog op mijn moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alternativ

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Hallo,

ik had een vraagje,
ik werk mijn computer altijd goed bij, ik heb er nu 4 gb ram-geheugen in, nieuwe videokaart, nieuwe voeding maar ik wil graag ook een nieuwe processor erin doen want deze blijft een beetje achter, ik heb er nu inzitten: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz, 2992 Mhz

ik heb het gevoel dat dit wel moeilijk gaat worden met het moederbord wat ik er nu heb inzitten,
namelijk: 775 Contact LGA

Heeft iemand van jullie nog een link van een processor die toch op dit moederbord past en echt wel een vooruitgang is?

deze heb ik gevonden:

Intel Pentium Dual-Core E6300
Soc: 775
MHz: 2,8GHz
Bus: 4x266MHz
L2: 2MB

zou dit de beste vooruitgang wezen die mijn moederbord aan kan?
of is er nog een betere?

zou je het verschil hard merken met die ik er nu heb inzitten?
of zou je me aanraden dit geld niet erin te stoppen en te sparen voor een nieuwe pc?

mvg

Laatst bewerkt:
Met de informatie die hier nu staat kunnen we je eigenlijk, naast een nieuwe processor, geen advies geven. Kun je even posten wat er nog meer in je pc zit?
en dan vooral merk & type van voeding, grafische kaart en het moederbord. Socket 775 zegt namelijk ook niet alles.

Met de informatie die hier nu staat kunnen we je eigenlijk, naast een nieuwe processor, geen advies geven. Kun je even posten wat er nog meer in je pc zit?
en dan vooral merk & type van voeding, grafische kaart en het moederbord. Socket 775 zegt namelijk ook niet alles.

videokaart: Radeon X1950 Pro
moederbord: Moederbord ID: DELL Dell DM051
voeding: PS-ATX-Z500W, dus vermogen: 500W

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan