alternativ
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2007
Hallo,
ik had een vraagje,
ik werk mijn computer altijd goed bij, ik heb er nu 4 gb ram-geheugen in, nieuwe videokaart, nieuwe voeding maar ik wil graag ook een nieuwe processor erin doen want deze blijft een beetje achter, ik heb er nu inzitten: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz, 2992 Mhz
ik heb het gevoel dat dit wel moeilijk gaat worden met het moederbord wat ik er nu heb inzitten,
namelijk: 775 Contact LGA
Heeft iemand van jullie nog een link van een processor die toch op dit moederbord past en echt wel een vooruitgang is?
deze heb ik gevonden:
Intel Pentium Dual-Core E6300
Soc: 775
MHz: 2,8GHz
Bus: 4x266MHz
L2: 2MB
zou dit de beste vooruitgang wezen die mijn moederbord aan kan?
of is er nog een betere?
zou je het verschil hard merken met die ik er nu heb inzitten?
of zou je me aanraden dit geld niet erin te stoppen en te sparen voor een nieuwe pc?
mvg
ik had een vraagje,
ik werk mijn computer altijd goed bij, ik heb er nu 4 gb ram-geheugen in, nieuwe videokaart, nieuwe voeding maar ik wil graag ook een nieuwe processor erin doen want deze blijft een beetje achter, ik heb er nu inzitten: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz, 2992 Mhz
ik heb het gevoel dat dit wel moeilijk gaat worden met het moederbord wat ik er nu heb inzitten,
namelijk: 775 Contact LGA
Heeft iemand van jullie nog een link van een processor die toch op dit moederbord past en echt wel een vooruitgang is?
deze heb ik gevonden:
Intel Pentium Dual-Core E6300
Soc: 775
MHz: 2,8GHz
Bus: 4x266MHz
L2: 2MB
zou dit de beste vooruitgang wezen die mijn moederbord aan kan?
of is er nog een betere?
zou je het verschil hard merken met die ik er nu heb inzitten?
of zou je me aanraden dit geld niet erin te stoppen en te sparen voor een nieuwe pc?
mvg
Laatst bewerkt: