Welke processor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pesu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik mijn PC kocht (een HP Pavillion a6422.nl). Ik dacht een prachtige deal te hebben voor 400 euro. Niet dus! De waarde was dus 350 euro (misschien nog lager, kan het me niet precies meer herinneren. Mijn grootste schrik zat hem in de videokaart (GeFo 8400 GS) t.w.v. 25 euro. Oppassen dus!

Wat had je dan verwacht voor dat geld, een i7 met de duurste videokaart ?! :eek:

Ik dacht precies hetzelfde toen ik mijn PC kocht (een HP Pavillion a6422.nl). Ik dacht een prachtige deal te hebben voor 400 euro. Niet dus! De waarde was dus 350 euro (misschien nog lager, kan het me niet precies meer herinneren. Mijn grootste schrik zat hem in de videokaart (GeFo 8400 GS) t.w.v. 25 euro. Oppassen dus!

Ik denk dat het beter was als je even had doorgezocht aangezien je wel meer kan krijgen met 400 euro.
maar ik heb alle tips op een rijtje gezet:
Processor: INTEL
grafische kaart:ATI of NVIDEA
Minimaal 3Gb intern geheugen.
en ik wil zelf boven de 2.6 ghz blijven.

Dit wil ik allemaal in de PC hebben en ik hb al wat PC's gezien dus dat lukt wel.
PS. koop gewoon een andere videokaart. is niet zo heel duur.:thumb:

Laatst bewerkt:
Geef je veel om een snelle hardeschijf? Trouwens, als je het beste van Intel wil kán het niet onder de 400 euri blijven

Laatst bewerkt:
Geef je veel om een snelle hardeschijf? Trouwens, als je het beste van Intel wil kán het niet onder de 400 euri blijven

ja sorry. kan verkeerd overkomen. ik bedoel dat de processors van intel de beste keus zijn:p. en ik wil gewoon echt geen slome computer. heb ik vaak gehad en ik word daar helemaal gek van.

Doesn't matter. Ik denk dat je dan het best voor een Dual Core kan gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan