welke provider hoort bij mijn toestel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

inimini013

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
HELLEP... ik heb een probleem. Ik heb een Sony Ericsson gekregen van iemand die hem nooit gebruikte (of maar heel even) omdat de knopjes te klein waren (W880i) deze wil ik nu simlock-vrij laten maken, maar hoe kom ik erachter welke provider hij eerst had, want dat wist hij niet meer...dat was namelijk een jaar geleden.:confused:

Iemand enig idee? Ik heb wel de imei code (35464901-033962-6-25) natuurlijk. maar waar voer ik die in om te zien bij welke provider hij was aangesloten?

Hoi

Ik heb al aardig wat toestellen simlockvrij laten maken maar nooit informatie over de provider hoeven te geven.
Van sommige Nokia's heb ik het zelfs zelf kunnen doen d.m.v. verkregen codes.
Dus, maak je niet teveel zorgen...moet lukken...zoek het juiste adres waar ze dit kunnen.

Sukses, Ed

Daar gaat het niet om. Ik moet hier bij de simlock sjop 25 euro betalen en als ik het via de provider doe dan is het gratis, vandaar!

Alleen de starter van de vraag ,jij dus, kan het forum even officieel laten weten dat deze vraag is opgelost door rechtsbeneden bij Status van de vraag even te klikken op " Vraag is opgelost" .

Alvast bedankt en wellicht tot een volgende keer..:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan