Ik weet het het is een cliche en deze vraag is al 1000 keer gevraagd maar ik stel hem nog een keer.
Welke provider is het best geschikt voor mij?
Helaas is er alleen ADSL Lite beschikbaar (dus geen basic of extra... helaas
) en er is ook geen ADSL beschikbaar van andere netwerken (BBned en dergelijke)
ik zou dus graag een provider willen die niet zeurt als mijn PC 24 uur per dag download,
die niet zeurt als ik dingen waar toevallig copyright opstaat download,
die een netwerk/eigen server toe staat
die geen problemen heeft met een consule die ik in een netwerk hang.
Ik ga hevig gebruik maken van mijn internet aansluiting en het is ook zeer jammer dat er alleen lite beschikbaar is
Met hevig bedoel ik games downloaden, films, iso'z, enz.
ik heb geen intresse in gratis modems ofzo
Daarnaast heb ik hulp nodig bij het kiezen van een modem. Moet ik een Ethernet modem of een MultiPC modem (is dat niet gewoon een router?) nemen?
Ik heb 2x een vrij ethernet poort (op 1 pc) maar ik wou graag mijn Xbox + GameCube + 2x PC + (eventuele) laptop in het netwerk hangen.
Die dingen zullen zelden tegelijk worden gebruikt maar ik wou dit netwerk later wel upgraden naar een draadloos netwerk. Ik heb GEEN computer die 24 uur per dag aanstaat en wil eventueel best extra betallen voor een betere modem.
Welke provider is het best geschikt voor mij?
Helaas is er alleen ADSL Lite beschikbaar (dus geen basic of extra... helaas

ik zou dus graag een provider willen die niet zeurt als mijn PC 24 uur per dag download,
die niet zeurt als ik dingen waar toevallig copyright opstaat download,
die een netwerk/eigen server toe staat
die geen problemen heeft met een consule die ik in een netwerk hang.
Ik ga hevig gebruik maken van mijn internet aansluiting en het is ook zeer jammer dat er alleen lite beschikbaar is

ik heb geen intresse in gratis modems ofzo
Daarnaast heb ik hulp nodig bij het kiezen van een modem. Moet ik een Ethernet modem of een MultiPC modem (is dat niet gewoon een router?) nemen?
Ik heb 2x een vrij ethernet poort (op 1 pc) maar ik wou graag mijn Xbox + GameCube + 2x PC + (eventuele) laptop in het netwerk hangen.
Die dingen zullen zelden tegelijk worden gebruikt maar ik wou dit netwerk later wel upgraden naar een draadloos netwerk. Ik heb GEEN computer die 24 uur per dag aanstaat en wil eventueel best extra betallen voor een betere modem.