Welke provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
364
Hallo allemaal,

Per 31 december vervalt mijn Orange adsl Extra ( Family )

Ik ben opzoek naar een andere provider, ik heb Orange wel naar 4 jaar gehad. Opzich wel goed maar wil nu graag tv erbij in. We hebben standaard radio/tv pakket van UPC.
We willen graag snel internetten en gratis bellen naar vaste nummers en digitale tv kijken voor onze nieuwe lcd tv beneden.

Graag ook voor de andere tv`s boven maar dat gaat waarschijnlijk niet.
Weet iemand een leuke aanbieding. Ik dacht zelf aan tele2 maar heb je toch weer voor de tv`s boven upc. Dus misschien alles bij UPC maarja... of heeft iemand anders iets.

Vond ook kpn wel goed omdat dat eigenlijk toch de baas is van de lijn maar vind ze duur en lage snelheden....

Gegevens:

6605 NH Wijchen
Huisnummer 2004

Met vriendelijke groet,

Pim
 
Ik zou zeggen, gewoon kijken naar de prijs.

Hier heb je snel alle mogelijkheden naast elkaar. http://www.adsl.nl/
Alleen nog even zelf vergelijken met UPC.

Demon is prima, weet ik uit eigen ervaring, netjes een mail als er werkzaamheden gepland zijn e.d. Deden wat moeilijk toen ik aan gaf te willen verhuizen, ik moest maar opzeggen en een nieuwe aanvraag doen (ik had een zeer goed deal en zou met een nieuwe aansluiting duurder uit zijn als daar voor, n.b. e.a. stond ook in de alg.voorwaarden, maar toch).
Speedlinq, erg goedkoop (heb ik op dit moment) bevalt prima, wat gedoe met een tegoedbon in het begin, maar dat is uiteindelijk ook goed gekomen, snelheid is altijd prima. Speedlinq heeft wel een duur helpdesk nummer (klacht van veel mensen), maar je kan ze ook een mail sturen als een probleem hebt...

Bij beide heb ik alleen de ASDL voor de PC dus geen extra's zo als telefoneren en TV.
 
UPC:

Internet + bellen voor 29,95/maand
6mbit internet
Onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in nederland.

Dgitale TV vanaf 2,99/maand
2e mediabox vaste prijs van 3,99/maand hierop zit hetzelfde als de eerste mediabox exclusief Film1 & Sport1.

Standaard radio/TV pakket: 16,05 / maand (kan lager uitvallen in bepaalde regio's)

Totaalplaatje: €51,98 / maand voor alles hierboven
_______________

Internet + bellen voor 19,95/maand
1,5 mbit internet
bellen voor gewoon tarief

Dgitale TV vanaf 2,99/maand
2e mediabox vaste prijs van 3,99/maand hierop zit hetzelfde als de eerste mediabox exclusief Film1 & Sport1.

Standaard radio/TV pakket: 16,05 / maand (kan lager uitvallen in bepaalde regio's)

Totaalplaatje: €41,98 / maand

______________

Op alle TV's in huis heb je het standaard pakket radio/TV

Hier kan je nog van alles in veranderen.
De internet/telefonie-pakketen die ik hierboven aangeef zijn de voordeligste welke je kan krijgen qua prijsverhouding.
Als je maar op 1 plaats in huis Digitale TV wil dan kan je dus die 3,99 eraf halen
Standaard pakket Radio/TV is altijd nodig om andere producten af te nemen, maar zoals ik al begreep heb je die al.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan