Welke RAID drivers moet ik hebben??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tom3k
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Hoi allen,

Ik be nnu Vista 32 aan het installeren en ik heb gedaan wat er ergens op een website staat en dat is nieuwe raid drivers geladen tijdens de installatie. Leek goed te gaan, maar toen ik verder wilde gaan met de installatie kreeg ik steeds een blauw scherm. Dus ik denk dat ik foute drivers heb, maar ik weet gewoon niet welke ik moet hebben.

Ik heb een ASUS p5n21-sli se deluxe moederbord. Kan iemand mij hiermee helpen??

Bvd,
Tom

Krijg weer de fout, de melding luidt: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Aangezien de enige driver die ik heb geinstalleerd die raid drivers zijn, ga ik er van uit dat die dus niet goed zijn. Heb het een paar keer geprobeerd, maar hij loopt steeds vast. Niet steeds o peen bepaald percentage, soms al heel snel, soms zit ik al ergens in de 70%...

Laatst bewerkt:
Als je de F6-melding tijdens de setup van Vista bedoelt, waarna je van een diskette sata/raid drivers installeert: stop daarmee. Tot een bepaalde periode moest je onder XP die F6-procedure volgen, anders herkende XP de harde schijf niet. Maar Vista heeft de benodigde drivers (naar mijn beste weten) al aan boord. Dus: installeer Vista zonder F6-diskette.

Klop dat serienummer wel? Ik vond niets op de Asus-site toen ik het wilde controleren.

Laatst bewerkt:
Als je de F6-melding tijdens de setup van Vista bedoelt, waarna je van een diskette sata/raid drivers installeert: stop daarmee. Tot een bepaalde periode moest je onder XP die F6-procedure volgen, anders herkende XP de harde schijf niet. Maar Vista heeft de benodigde drivers (naar mijn beste weten) al aan boord. Dus: installeer Vista zonder F6-diskette.

Klop dat serienummer wel? Ik vond niets op de Asus-site toen ik het wilde controleren.
Oops, serienummer is inderdaad niet goed, moet zijn: p5n32-sli se deluxe. Ik heb de raid uit elkaar getrokken en opnieuw aangemaakt warbij naar mijn weten alles weer is gewist. Toen Vista opnieuw opgestart en in Vista geen nieuwe stuurprogramma's geladen, maar gewoon gepartitioneerd en verder. Nu ging het goed, nu was Vista bijna helemaal geinstalleerd, maar nu kreeg ik een foutmelding over geheugen..

Heb 4 gig erin zitten maar draai op Vista32, dus effectief 3,3 gig, vind ik niet erg, maar moet ik nog iets in mijn bios goedzetten ofzo?

G,
T

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan