welke range-extender:Belkin/Linksys

• Onderwerp starter Onderwerp starter D@nny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

D@nny

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,

Bij mijn ouders thuis moet ik het draadloze netwerkbereik uitbreiden. Ik ben hiervoor in enkele winkels geweest, op een plaats verkopen ze belkin (F5D7132df) en op een andere plaats Linksys (WRE54G). Ze moeten samenwerken met een Philips Modem/router, volgens beide zou dit 'probleemloos' moeten werken.

Nu is mijn vraag, de Belkin kost rond de 55 Euro terwijl de Linksys rond de 90 Euro kost.
Heeft iemand ervaring met deze merken, waarin zit het verschil want puur op prijs is de keuze natuurlijk snel gemaakt.

Alvast bedankt voor julllie reacties.
Danny

overtuigend linksys veel en veel beter
we hadden vroeger belkin stickie's maar we hebben sitecom gekocht omdat dat niet werkte
linksys is the best

Laatst bewerkt:
N-router

Hoi, bedankt voor je reactie.

Op een ander forum word er ook gesproken over een N-router ipv een bestaande G-router met range-extender.
Heeft iemand hier ervaring mee, hebben deze een veel groter bereik????

Alvast bedankt.
Danny

heey,

ik heb daar niet zo veel verstand van maar wireless N is veel sneller dan wireless G of ze een grotere bereik hebben weet ik niet precies.
maar je kan er altijd nog op bol.com voor max. 30 euro aan attenne erbij kopen voor extra bereik.
hoe ver zitten/zit de computer(s) van jouw ouders ongeveer van de router vandaan schat je?
de signaalsterkte ligt ook eraan of je door veel muren moet of niet en wat voor muren.
gewapend beton houdt heel veel tegen maar gipsmuren weer wat minder.

mvg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan