Welke registry cleaner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goertje

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Welk programma moet ik gebruiken als registry cleaner?
Ik heb eerst gebruik gemaakt van jv16PowerTools, maar daar is mn trial period van voorbij terwijl ik net 2 keer heb kunnen scannne :(
Weet iemand anders een (gratis) programma?
Bijvoorbaatdank

MS Regclean is ook aan te raden al zou hij niet geschikt zijn voor XP, zelf geen problemen mee ondervonden. CCleaner is idd een ook goede optie, ook om meteen je hd uit te mesten

Goertje zei:
Welk programma moet ik gebruiken als registry cleaner?
Ik heb eerst gebruik gemaakt van jv16PowerTools, maar daar is mn trial period van voorbij terwijl ik net 2 keer heb kunnen scannne :(
Weet iemand anders een (gratis) programma?
Bijvoorbaatdank
Deze (gratis) regcleaner is ook van Jouni Vuorio:
http://www.majorgeeks.com/download460.html

Ik gebruik het zelf net een paar dagen en het ziet er goed uit. De vormgeving zal je bekend voorkomen. :)

Vr.Gr. Egel.

yeahh chill, lekker reacties, dankjulliewel :) CCleaner gebruikte ik al, maar door dan met jv16PowerTools te werken, kwam ik toch nog extra "rommel" tegen om te verwijderen.. Natuurlijk gooi ik niet zomaar alles weg..

Dit zijn allemaal goede programma's die geen kwaad kunnen op je pc? Just being precautious :)

Goertje zei:
Dit zijn allemaal goede programma's die geen kwaad kunnen op je pc?
Register-cleaners doen meestal meer kwaad dan goed. ;) Kijk ermee uit. Mijn devies is altijd: heb je geen verstand van het register, blijf er dan vanaf. Wel zo veilig. Je wilt niet weten hoeveel van de problemen die op een forum als Helpmij dagelijks geplaatst worden, feitelijk het gevolg zijn van het gebruiken van een register-cleaner.

Buffy weer zo snel :D hehe wel ander forum ;)

Bedankt, dan houd ik t bij Ccleaner, want ik weet er idd niet bijster veel van af, handleiding is handig :D had em wel es gelezen, maar niet helemaal onthouden :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan