Welke router kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
hallo allemaal,

Heb van UPC internet fiber 60 MBPS download en 6 MBPS upload.
Nu had ik bij upc een sitecom 308 WL besteld. Echter was deze niet op voorraad. Ik kon er een zelf kopen of wachten of die netgear van 60 euro kopen bij hun.
Zelf vond ik die sitecom wel een hele mooie router.

Nu ze ze dus niet op vooraad hebben ben ik gaan zoeken voor een router. Zelf vind ik Linksys een goed merk en keek op de website van hun. Ik kwam uit op de linksys 610N. Toen ik wat forums wou aflopen over dit product had ik toch veel klachten over gelezen.

Wat vinden jullie van die router? Of is dit juist een goede router. Zelf krijgen we hier glasvezel volgend jaar en volgens die website word deze router aanbevolen door hun. Maar zelf vind ik de sitecom ook wel erg mooi, maar wil wel een stabiele router en met wireless die goed werkt en goed bereik heeft want werk alleen maar wireless op 1 computer na dan.
Ook wil ik de poorten via LAN 1000 MB.

Misschien denken jullie nee beide niet maar koop een andere zoals ???

Hoor het welke goed is of niet of net wat.

Bedankt!

Pim

Hoi,

Ik heb zelf de Linksys 160 N.

Linksys is een heel goed merk, ik raad zeker degene aan hierboven, deze voort namelijk ook 1000mbps door. Er zit ook nog een wireless N op (opvolger van wireless g)

Verder UPC fiber power is absolute onzin. Maar daar moet je zelf maar over beslissen.

Ik denk dat ik die 610N ga kopen vandaag. Heb al 3x post gehad dat die sitecom er niet was van UPC. Hoebedoel je upc fiber power is onzin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan