Welke router moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,
Wij gaan binnenkort overstappen naar een andere provider met snelheden tot meer dan 100Mb/s. Welke router zou ik dan pakken? Ik was aan het denken om een van Netgear te pakken (een RangeMax), maar welke?

Klik

Natuurlijk moet ik dan ook een ontvanger ernaast hebben (ik heb nu een Belkin 54G, niet genoeg dus).

Mvg,
GooGooJansne

Mijn Netgear avontuur was niet super, maar wellicht is de nieuwe range beter.
Zelf heb ik hier een D-Link DIR-655, uitgebreid apparaat. Alleen mijn MSI notebook doet moeilijk, maar dat is niet alleen thuis (ligt dus aan de notebook).
Sitecom heeft ook hele mooie routers qua kwaliteit en ondersteuning zit je daar ook prima.

Via deze link kan je ook een mooi overzicht tevoorschijn toveren met doorvoersnelheden.
Verder kan je via Hardware.info ook veel info en tests vinden.

Twee keer een Sitecom gehad, twee keer problemen. We hebben nu een N van Sitecom (bereik is bagger en ook de verbinding opstellen). Ik had nog niet gedacht aan Hardware, ik zal eens kijken.

Het gaat trouwens niet om ADSL (daar gaan we weg) maar om kabel.

Dat neem ik gelijk aan, ADSL haalt de 20Mbit niet eens. Zelf zit ik op UPC FibrePower 60Mbit.
Heb een aantal jaar een G router gehad van Sitecom, eigenlijk nooit echt problemen mee gehad.

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar denk sterk aan de Netgear WNR834B v2. Vooral omdat een vriend van me en een kennis die ook hebben. Bij een heb ik deze zelf geinstalleerd en de andere vindt deze geweldig...

De routers waren toch verschillend, het gaat om de WNR3500. Nou heb ik op Tweakers.net gekeken, en er is een WNR3500FS en een WNR3500-100GRS. Ik kan geen verschil ontdekken behalve een 40 euro prijsverschil. Op de Netgear site zie ik geen verschillende versies of iets dergelijks, iemand enig idee?

Vreemd, ik kan zo ook geen verschillen ontdekken op de verschillende websites. Misschien is een mail naar Netgear de beste oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan