Welke router moet ik nemen????

Status
Niet open voor verdere reacties.

webpie

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo allemaal,

lees veel over routers maar ik weet nog niet welke ik moet gaan kopen.
Mijn vorige router is van D-link (DI-524)zeer handig in gebruik maar ik ga een andere kopen want onze internet wordt verhoogd naar glasvezel 100mb. mijn oude router is maar 54mb en dat is te weinig.

Ik ga met 2 laptop werken dus vandaar. Weet dat hij de 100 niet gaat halen maar wat voor router moet ik dus nu nemen. Mijn router staat wel in de meterkast in de gang(woon in een appartement) en moet door de muren heen z'n 3 meter van de laptops.
Hoor het graag van jullie

ik heb draadloos zeer goede ervaringen met deze sterke verbinding door 3 antennes met veel mogelijkheden voor weinig, tot op zolder goede verbinding, makkelijk in te stellen

Laatst bewerkt:
Heeft deze netgear ook een modem voor adsl?
zoals je ziet téé, ben ik er nog niet uit welke ik moet nemen en ik zat ook te kijken naar deze netgear.
Wat vind jij?
heb je een beetje goede ervaringen met deze?

IK keek nog even op kieskeurig maar volgens mij zit hier geen adsl modem op, klopt dit Téé?

Hoi,

Dan klopt de informatie die je gaf niet.
Want die D-link DI-524 is géén combinatie (adsl-) modem/router.
Of je weet niet goed waarover je het hebt.

Kijk nog maar eens goed in je meterkast en controleer of het apparaat van D-link inderdaad aangesloten is, of dat hij als 'opslag' in die kast staat maar helemaal niet functioneert ....
Of het klopt wél, maar dat is hij alsnog aangesloten op modem van je internet-aanbieder ....
Wie is dat eigenlijk, je huidige internetaanbieder?
Want het lijkt me eigenlijk stug dat je de genoemde snelheid via adsl kan krijgen, zonder dat ze óók de apparatuur leveren .....

Ik heb toch maar de Netgear wndr3700 gekocht en ik vind het een super ding.
Het enige nadeel wat ik vond is dat het inderdaad geen adsl modem/router is en dus heb ik de modem van bb-net weer uit de kast gehaald en aangesloten.
Alles werkt tot nu toe zeer goed en snel.
Dus ik ben tevreden.
Wel bedankt voor het meedenken.:cool:
Cees.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan