Welke router ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterwhoosaa

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Berichten
56
Hallo!

Ik heb internet van Ziggo.. (Alles in 1 extra plus, 120mbps download & 10mbps upload)

Maar ik haal niet het maximale uit mijn verbinding met mijn huidige router. (sitecom WL-607)

Ik heb mijn internet verbonden met draad!

Ligt dit aan de router? Bepaalde instellingen verkeerd?

En als ik een nieuwe router zou moeten halen.. welke router is dan goed voor de prijs van 30/40 euro. Als het kan met draadloze verbinding.

Alle hulp is welkom! :d
 
Heb je pas geleden ziggo gekregen of ben je er al langer bij.
Ziggo gaat alle modems vervangen en daarin zit dan een draadloos wifi geval.
 
Ik heb al langer ziggo. Al een paar jaar. Wanneer gaan ze deze dan vervangen? zit daar ook een router in verwerkt?
 
ja zit ook een router in en men is al bezig.
 
ik had ook het zelfde probleem eens maar dat kwam doordat ik wat speelde met mijn ip adres
Ik had het opgelost door alle netwerken te verwijderen en de pc opnieuw te starten waardoor het automatisch 1tje creeerde en alles fixed was.
 
Oke!
Dus.. weet iemand een goede router van 30/40 euro?

Of bepaalde instellingen waardoor dit zou kunnen komen..
 
Ligt eraan hoe hoog je internet verbinding wil hebben 54mb/p sec of 150 mb/p sec

Je hebt ze nog hoger maar dan is het over je budget heen.
 
Laatst bewerkt:
30 a 40 euro voor een goede router? Daar koop je net een goede netwerk kaart voor :)
Ga aub niet met troep werken zoals sitecom, sweex of belkin voor dat geld, investeer in een goede router ( tussen 100 a 200 euro ) en je gaat er minimaal 5 jaar plezier van hebben en niet elk jaar dat ding terug hoeven te brengen vanwege een defect of achterhaalde techniek. Koop bijvoorbeeld een draytek 2130n, ideaal voor ziggo lijnen en daar kan je de komende 5 jaar prima mee vooruit, waarschijnlijk nog wel langer ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan