welke router

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
ik heb de volgende laptop met de specificatie zoals hieronder beschreven. Welke draadloze router kan ik het best hiervoor gebruiken? Welk type? moet ik nog ergens rekening mee houden?
Wi-Fi hotspots staat ook bij deze gegevens is dit nog van belang voor de type router die ik nog moet aanschaffen?
Specificaties:Intel Atom N270 processor met een kloksnelheid van 1,60 Ghz. Werkgeheugen van 1 Gb DDR2 en harde schijf van 160 Gb. 5-in-1 multi kaartlezer. Grafische weergave via Intel 945 GSE Express met VGA aansluiting. Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Home SP3. Aansluitingen: 3x USB2.0, 10/100 ethernet en draadloos LAN WiFi.

Ik zou gaan voor een router met een draadloos G verbinding (meestal ondersteunen deze ook A en B.
Er zijn inmiddels al "N" routers op de markt maar deze naam klopt eigenlijk niet omdat deze de snelheid niet aankunnen die een N router aan zou moeten kunnen.
Het is ook handig als je een router hebt die je goed kunt beveiligen zodat niemand anders gebruik kan maken van jouw internet verbinding (de buren).
Een veel gekozen merk is Linksys.

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie.
Is het nog van belang als je adsl of een kabel verbinding heb?

Dat weet ik niet. Misschien iemand anders hier?
Misschien dat je hier nog iets aan hebt?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan