welke scanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafaelo10

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
hallo ik heb net een nieuwe pc en die gene daar ik hem weg heb. die zij dat avg voldoende is om je pc goed schoon te houden is dat zo? ik heb nu agv anti spyare ware en een gewone avg. maar heb nod 32 ook zelf gedownload. mijn vraag welke scanner kan ik het beste hebben en wat is het beste tegen spyareware? thanxx

Een goede provider met een instelbare filter tegen je antispyware.
Voor de scanner kun je beter een allin1 apparaat aanschaffen. De Epson 8450 is een hele goede en vooral snelle scanner printer etc.

Een goede provider met een instelbare filter tegen je antispyware.
Voor de scanner kun je beter een allin1 apparaat aanschaffen. De Epson 8450 is een hele goede en vooral snelle scanner printer etc.

het woord scanner gaat hier om een virus scanner!!

Nou, als ik moet kiezen tussen AVG en NOD32 dan zou het uiteraard NOD32 worden daar deze veeeeeeeeel beter uit de testen komt.Sterket nog waarschijnlijk als beste.....ook Kaspersky komt hiervoor in aanmerking. Zie de tests in onderstaande link.
Voor de rest inderdaad Superantispyware, deze heeft zich de afgelopen tijd wel bewezen.

http://www.av-comparatives.org/

Laatst bewerkt:
Yep, ik merkte dat AVG toch wat vaker iets overzag, dus dan is de keus niet te moeilijk.
Hoewel ik er best tevreden mee was. 't Is alleen dat andere programma's soms net iets beter zijn of beter naar je persoonlijke smaak zijn - ieder zijn keus! :D

Bezoek gewoon even die link die ik gaf.
Dat is een echt onafhankelijk onderzoek naar AV Scanners en doe je voordeel ermee.

avg free (7.5...., NIET 8.0 !) gebruiken we al 13 jaar, nooit problemen gehad wat iedereene ook zegt, je hebt zelfs gratis iedere dag minimum een update, meestal zelfs 2 of 3.

Groetjes

(ps: hier kun je dat download
HTML:
 http://www.techzine.nl/downloads/16311/AVG-Free-Edition-7.5.519.html
Download niet avg 8.0, dit is niet free en vertraagd enorm je pc, ik kan het weten, ook een hele miserie om hem te verwijderen, avg free 7.5 en je hebt meer dan genoeg !)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan