welke security suite?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Highroller

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2009
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goeie security suite die niet veel werkgeheugen inneemt en ook redelijk betaalbaar is.
ik weer dat bijvoorbeeld eset smart security er zo 1 is. Maar weten jullie er misschien nog 1 of meerderen?
dan kan ik vergelijken..?

Mvg,

Highroller

Velen doen hun best om het werkgeheugen zo min mogelijk te vullen, dus zoveel mogelijk leeg te houden. Dat is dom.
Werkgeheugen zorgt er juist voor dat alles sneller verloopt en er minder, vertragende, lees- en schrijfacties van en naar de harddisk nodig zijn.

Geheugen dat niet gebruikt wordt is waardeloos.

Zeker voor Anti-Malware software is het juist goed als zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van het werkgeheugen omdat deze software continu de beste prestaties moet leveren.

Ik gebruik al jaren de combi van de vrije versies van Avast en Zonealarm.
De betaalde versies leveren soms een snellere update van een nieuw virus.... maar aangezien ik ca 8 uur slaap, tot 2 uur reis naar mijn werk en ook nog ruim 8,5 uur op mijn werk ben.... (das al ruim 18,5 uur vd 24...) kan ik het geduld van een iets latere update wel opbrengen...
Oja, ik sport ook nog ca 10 uur per week.... ;)

Velen doen hun best om het werkgeheugen zo min mogelijk te vullen, dus zoveel mogelijk leeg te houden. Dat is dom.
Werkgeheugen zorgt er juist voor dat alles sneller verloopt en er minder, vertragende, lees- en schrijfacties van en naar de harddisk nodig zijn.

Geheugen dat niet gebruikt wordt is waardeloos.

Zeker voor Anti-Malware software is het juist goed als zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van het werkgeheugen omdat deze software continu de beste prestaties moet leveren.

Dit is naar mijn idee het tegengestelde van wat men graag wil. Men wil graag dat de virusscanner minder werkgeheugen gebruikt zodat dit geheugen gebruikt kan worden voor de dagelijkse computer activiteiten. Wordt dit geheugen door de virusscanner gebruikt dan gaan de dagelijkse computer activiteiten in veel gevallen een stuk trager.

Voor wie een super pc heeft boeit dit niet. Maar de gemiddelde consument heeft geen super pc.

avast Premier 2014 of bitdefender total security 2014 zijn een van de minder dure security suites en de beste ook op de markt ....allebei uitstekend in virus detectie en ook licht van foodprint ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan