welke service packs heb ik nodig, en hoe krijg ik ze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian1657

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2013
Berichten
34
hallo allemaal,

ik heb heb vraagje, ik heb laatst de cd van windows 7 in mijn computer gedaan, en toen de computer klaar was met het laden van windows, waren al mijn bestanden verwijdert. dat is niet erg, maar ook al mijn bestuuringssystemen zijn nu weg!
ik hoorde laatst dat ik een paar service packs moest installeren, maar ik weet dus niet welke... ik ben best een noob als het gaat over computers :) ik weet dat ik ook gewoon de recovery cd in mijn computer kan duwen, maar die ben ik dus kwijt :/
ik heb een acer aspire 7250 series

ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem!
greets!
 
Laatst bewerkt:
:) Service Pack 1 hoort er bij ......:thumb: en die krijg je automatisch bij updates ..:)
vq2wdl.jpg


I.v.m. System Recovery ......downloaden kan je hier -->>http://www.windowsreinstall.com/winre/createfromiso/
 
bedankt, ik ga het proberen :)

oke, moet ik nu alles downloaden???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:D Ach neii joh...je download alleen maar wat je nodig hebt ... SP1 ( voor 32 / of 64 bit ? ) dus ... en kan je ook downloaden als je dat nodig hebt ? :D die recovery CD ...:thumb:
 
oke, hij is nu aan het downloaden... effe geduld... :confused:

ja... een klein probleempje jongens, de computer zegt dat hij service pack 1 al heeft... :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe eens> start>computer>rechtermuisklik op computer>eigenschappen>daar kan je het aflezen.
 
ik zal het zo proberen

ja, ik heb alleen service pack 1, maar ik kan gta 4 niet runnen, of minecraft of zoiets... heb je daar een andere service pack voor nodig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan