DENNIS90
Banned
- Lid geworden
- 8 sep 2001
Hoi
Simciy 4 is leuk, gaat er snel op mij amd ahtlon 1800+ met mijn randeon 9000 pro video kaart, maar ik stem op simcity 3000 world edition, simcity 4 moet ik erg aan wennen, vind het echt weer anders.
hier wat cheats voor simcity 4
Druk tijdens het spelen op [Ctrl] + X om de console te laten zien. Tik in de console een van de onderstaande codes en sluit af met
[Enter]. Als de code correct is zal de console automatish sluiten.
weaknesspays Krijg $1000
fightthepower Verwijder energie behoeften
howdryiam Verwijder water behoeften
you don't deserve it Maak alle beloningen vrij
stopwatch Verander klok
Snel geld krijgen:
Tik in de console: "weaknesspays" maar voordat je op [Enter] drukt houdt je de [Shift] knop ingedrukt. Druk daarna op [Enter] en de console zal open blijven. Druk dan op het pijlte omhoog en de vorige code zal weer tevoorschijn komen. Je kan nu snel de code herhalen om veel geld te krijgen.
Simciy 4 is leuk, gaat er snel op mij amd ahtlon 1800+ met mijn randeon 9000 pro video kaart, maar ik stem op simcity 3000 world edition, simcity 4 moet ik erg aan wennen, vind het echt weer anders.
hier wat cheats voor simcity 4
Druk tijdens het spelen op [Ctrl] + X om de console te laten zien. Tik in de console een van de onderstaande codes en sluit af met
[Enter]. Als de code correct is zal de console automatish sluiten.
weaknesspays Krijg $1000
fightthepower Verwijder energie behoeften
howdryiam Verwijder water behoeften
you don't deserve it Maak alle beloningen vrij
stopwatch Verander klok
Snel geld krijgen:
Tik in de console: "weaknesspays" maar voordat je op [Enter] drukt houdt je de [Shift] knop ingedrukt. Druk daarna op [Enter] en de console zal open blijven. Druk dan op het pijlte omhoog en de vorige code zal weer tevoorschijn komen. Je kan nu snel de code herhalen om veel geld te krijgen.
Laatst bewerkt: