Tja.... ik heb nu al zo veel pogingen gedaan een goede website te maken, ik heb ook al vaker geprobeerd kopietjes te maken van andere websites zoals Gamespot of Fileplanet, want die hebben zo'n mooie lay-out 
Anyway, hier zijn wat van mijn expirimenten, ik ben echt een totale n00b op het gebied van websites maken, dat is ook te zien aan de websites, maar laten we daar even niet op letten
Er zitten ook nog wat "Geleende" websites op, maar die heb ik alleen maar gemaakt om wat html te leren, hier komen ze:
1
2
3
4
5
Welke van deze websites is het beste, ook al zijn ze allemaal slecht?
Ik heb echt goed gezocht naar websites die je leren een goede website te maken, maar ik blijf uitkomen op die websites die je alleen maar vertellen hoe je de text kan kleuren enzo
Dus als je nog een goede website of een goed boek kent, zeg het me dan! Alvast bedank! :thumb:
P.S. Niet letten op het logo en dat soort dingen, dat is snel in elkaar geflanst omdat het me alleen nog maar even om de lay-out ging, als je kijkt naar de belichting en dergelijke zie je dat ook wel

Anyway, hier zijn wat van mijn expirimenten, ik ben echt een totale n00b op het gebied van websites maken, dat is ook te zien aan de websites, maar laten we daar even niet op letten

1
2
3
4
5
Welke van deze websites is het beste, ook al zijn ze allemaal slecht?
Ik heb echt goed gezocht naar websites die je leren een goede website te maken, maar ik blijf uitkomen op die websites die je alleen maar vertellen hoe je de text kan kleuren enzo

P.S. Niet letten op het logo en dat soort dingen, dat is snel in elkaar geflanst omdat het me alleen nog maar even om de lay-out ging, als je kijkt naar de belichting en dergelijke zie je dat ook wel

Laatst bewerkt: