Welke site is het beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Tja.... ik heb nu al zo veel pogingen gedaan een goede website te maken, ik heb ook al vaker geprobeerd kopietjes te maken van andere websites zoals Gamespot of Fileplanet, want die hebben zo'n mooie lay-out :p

Anyway, hier zijn wat van mijn expirimenten, ik ben echt een totale n00b op het gebied van websites maken, dat is ook te zien aan de websites, maar laten we daar even niet op letten :) Er zitten ook nog wat "Geleende" websites op, maar die heb ik alleen maar gemaakt om wat html te leren, hier komen ze:

1
2
3
4
5

Welke van deze websites is het beste, ook al zijn ze allemaal slecht?

Ik heb echt goed gezocht naar websites die je leren een goede website te maken, maar ik blijf uitkomen op die websites die je alleen maar vertellen hoe je de text kan kleuren enzo :p Dus als je nog een goede website of een goed boek kent, zeg het me dan! Alvast bedank! :thumb:

P.S. Niet letten op het logo en dat soort dingen, dat is snel in elkaar geflanst omdat het me alleen nog maar even om de lay-out ging, als je kijkt naar de belichting en dergelijke zie je dat ook wel :D

Laatst bewerkt:
Een goede site bouwen is iets wat je met een hoop experimenteren lukt en als je zelf vindt dat hij oke is dan ben is het toch goed.
De 4 voorbeelden die je geeft leiden allemaal tot dezelfde testsite http://newload.no-ip.com/1/
En er is dus geen vergelijkings materiaal om te zien wat het verschil is tussen door joue 4 gemaakte sites.
Want dat was de opzet neem ik aan.

Voorbeeld drie lijkt behoorlijk op Gamespot moet ik zeggen :D .
Ikzelf vind het 'lenen' van websites onprofesioneel en cheap. Ik maak altijd zelf mijn sites ook al zien ze er niet geweldig uit. Maar als ik moet kiezen tussen deze vier, ik weet het niet, de tweede en de vierde vind ik wel wat.:p Ik kan ook nooit kiezen he.

Geplaatst door jjw
Een goede site bouwen is iets wat je met een hoop experimenteren lukt en als je zelf vindt dat hij oke is dan ben is het toch goed.
De 4 voorbeelden die je geeft leiden allemaal tot dezelfde testsite http://newload.no-ip.com/1/
En er is dus geen vergelijkings materiaal om te zien wat het verschil is tussen door joue 4 gemaakte sites.
Want dat was de opzet neem ik aan.

Eerste probleem is gefixed en pagina 3 is zo'n beetje Gamespot.com zelf, met wat kleine aanpassinkjes, en pagina 2 is wel een beetje gelijk aan Gamespot.nl

Geplaatst door Systemizer X100
Voorbeeld drie lijkt behoorlijk op Gamespot moet ik zeggen :D .
Ikzelf vind het 'lenen' van websites onprofesioneel en cheap. Ik maak altijd zelf mijn sites ook al zien ze er niet geweldig uit. Maar als ik moet kiezen tussen deze vier, ik weet het niet, de tweede en de vierde vind ik wel wat.:p Ik kan ook nooit kiezen he.

Hehe, door te "lenen" wil ik, zoals ik al zei, gewoon leren :thumb:

2 vind ik zelf ook het beste :)
Maar 4 is gewoon PHP-Nuke met een gedownloade lay-out.. alleen de inhoud is van mij :confused:

Geplaatst door Stinuz

Hehe, door te "lenen" wil ik, zoals ik al zei, gewoon leren :thumb:

2 vind ik zelf ook het beste :)
Maar 4 is gewoon PHP-Nuke met een gedownloade lay-out.. alleen de inhoud is van mij :confused:

Ahh ok ;). Ik moet eigelijk ook eens even afkijken, hoe ze dat doen enzo. De site waar ik mee bezig ben bestaat slechts uit twee frames :(

3 en 4 vindt ik qua indelling en opzet het mooist en overzichtelijk, de vraag naar cookies weet ik niet of je die zelf hebt ingebakken of dat die op de originele site staan maar dat is dan nou weer net even jammer.
Zeg erbij dat ik persoonlijk een hekel aan cookies hebt.

:8-0: wat zeg je nou? :confused:

Ik weet wel wat cookies zijn maar wat heeft dat met website 3 te maken? Of heb je het over website 4?

En ik vind 3 ook ontzettend mooi maarja.. daar zit bijna niks van mezelf in hé... en 4 vind ik een beetje saai, dat is niet zo'n website waar je uren fun op kunt hebben :)
En het is daarbij ook nog eens gewoon PHP-Nuke :confused:

Maar ziet er wel strak uit ja :D

Laatst bewerkt:
Nee heeft opzich niets met cookies te maken en ik ga ervan uit dat de cookies ook worden verzorgd door de officiele bouwer van de site, maar dat was dus mijn vraag.

Het gaat eventjes alleen maar om de lay-out, meer niet :)

Dan sluit ik me bij mijn eigen antwoord aan, hi.
Zoals je zelf ook al gedacht had.

Ik snap jou niet :o
Achja.. ik ben moe :p

Laatst bewerkt:
Wat snap je niet???
Ik leg het je graag uit als je weer wakker bent.

Ik deed een vreemde poging tot grappig zijn, we hadden de discusie cookies achter ons gelaten en daarna vertel ik jouw dat ik dan bij mijn antwoord blijf welke site het mooiste is.
Door te zeggen dat ik dan bij mijn eigen antwoord blijf.
Nou is dat even lollig, ha ha ha.
Nee ik zal het niet meer doen oke?

lol, ff te moe om dat tot me door te laten dringen :p

Maargoed, iemand nog suggesties? Want site 3 en 4 vind ik zelf eigenlijk te on-origineel, maar daadoor wel iets professioneler... maar ook minder leuk.. zelf vind ik site 2 het leukste.

"Score"
(Inclusief MSN-personen)

1 - 0 stemmen
2 - 3 stemmen
3 - 2 stemmen
4 - 1 stem
5 - 0 stemmen

Laat uw mening maar komen :)

Laatst bewerkt:
Misschien is 't handig om volgende keer alleen layouts te tonen die je ook daadwerkelijk zou willen gebruiken ? ;)
Ik hoor je nu over dat de ene heel saai is en de ander bijna niets van jezelf bevat etc ...

*vind voorbeeld 3 het beste*

hehe, da's een ideetje, maar als men toch voor die ene zou kiezen, ook al is ie grotendeels gestolen, gebruik ik hem toch :p

*Stemmen voeg ik toe aan mijn eerdere post

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan