Welke SLOT-1 flash card voor de DS/DSI?

Status
Niet open voor verdere reacties.

errotita

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Hallo allemaal,

Ben sinds kort de trotse bezitter van een Nintendo DSi.
Kan iemand mij, en natuurlijk ook aan de rest van de gebruikers van dit forum,
vertellen wat de beste flash card is voor de DS/DSi.

Voor de één een vraag en voor de ander een weet, vandaar deze vraag!

Vriendelijk bedankt:thumb:

Inmiddels een R4i gold upgrade revolution gekocht en geïnstalleerd.
Werkt perfect!!!

Mocht iemand vragen hebben over de r4i gold dat help ik graag.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij

een flashkaart voor de ds gaat het sowieso niet doen in een DSi. Een DSTTi is één van de oplossingen.

Verder lijkt Nintendo middels een update via je wifi verbinding tussen je DSi en router, je flashkaart te kunnen blokkeren. Daar zijn dan weer updates voor...

ik heb al een jaar een dsi met r4 kaart toen ik de r4 kaart kocht stonden er al spellen op en nu wil er ook noch een paar anderen erop zetten maar waneer ze er op wil zetten moet ik mijn kaart formatteren maar als ik het doe zegt mijn pc dat hij alle data op de sd kaart verwijderd wat moet ik doen zodat dat nier gebeurd?

ik heb al een jaar een dsi met r4 kaart toen ik de r4 kaart kocht stonden er al spellen op en nu wil er ook noch een paar anderen erop zetten maar waneer ze er op wil zetten moet ik mijn kaart formatteren maar als ik het doe zegt mijn pc dat hij alle data op de sd kaart verwijderd wat moet ik doen zodat dat nier gebeurd?

Als de computer zegt dat de kaart geformateerd moet worden, dan lijkt er iets mis met de microsd kaart. Ik zou het gewoon eens op een andere pc proberen.

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
www.ts-gaming.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan