Welke software behouden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

loover1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2014
Hallo,

Heb o.a. volgende software op mijn laptop geïnstalleerd (naast G Data InternetSecurity 2014) : d7-Technician Tool, CCleaner, WhoCrashed, Glary Utilities 5 PRO, Malwarebytes Anti-Malware, TweakNow PowerPack, Memory Cleaner, PrivaZer, AB Commander Application.

Welke hiervan zou U mij aanraden te behouden (om bijvoorbeeld elke week te laten draaien), welke te verwijderen ?

Dank bij voorbaat voor uw advies.

Vriendelijke groeten.

van al die programma's die jij erop hebt staan raad ik Malwarebytes aan en ccleaner. Zelf draai ik ze nauwelijks meer omdat een SSD zorgt dat de pc zijn snelheid grotendeels behoud. Malwarebytes draai ik af en toe wel om te kijken of er spyware e.d. opstaat. Ccleaner dus heel af en toe, ben van mening dat je op moderne computer, of iniedergeval een systeem met SSD, dat het dan niet veel performance wint, wellicht wel wat schijfruimte..

Laatst bewerkt:
Mee eens. Knikker alles m.u.v. Gdata (da's toch je virusscanner?), Mbam en Ccleaner eraf

:( Je vraagde en je krijgt antwoord ( hoezo ?? dat vraag je toch in deze geval nu niet ) ..

ALS ik NU jou was ik zal achterlaten alleen maar volgende : -> CCleaner / MBAM / en Memory Cleaner ..
En i.v.m. G Data InternetSecurity 2014 installeer maar liever een goede herkende Antivirus ( een antivirus zonder Internet security dus ! ) ...
> dit was gewoon mijn mening < .... nu ga je ben zeker, nog meer reacties met allemaal eigen smaak-meningen krijgen :D

Laatst bewerkt:
Sluit mij aan bij de eerdere: G-Data, MBAM en CCleaner behouden.
De rest is overbodig.

Maak een image van je systeemschijf (boot schijf met windows+program files) en mocht je pech hebben dan zet je die terug, das nog beter dan die tools als CC Cleaner. Een virusprog en malwarbytes zou ik houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan