welke software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickkiej

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
hallo, ik wil een volledig geautomatiseerde website maken, het is te vergelijken met hyves. waar je ook je account kan aanmaken en zonder behulp van een webbeheerder je eigen stukje site kan maken/aanpassen.

welke software kan ik hier het beste voor gebruiken, en is niet te duur?

Gr, Nick

profesioneel: dreamweaver of expression web, of anders, tja het kan ook met kladblok. maar ik raad dreamweaver aan want daar zit alles in. bedenk wel dat zo'n website heel veel werk is en je er al snel 1,5 tot 2 jaar mee bezig ben in je eentje, ik spreek uit ervaring.

Hoi Nickie,
Ja, ... en ik denk dat er behalve het eigenlijke maken van zo'n site ook aan vast zit: het eerst leren gebruiken van die software (er zitten pittig veel mogelijkheden in, en de mogelijkheden/onmogelijkheden van die mogelijkheden moet je ook doorgronden) + een gedegen kennis van html, css, javascript en een serverside scripttaal. Want ook professionele / dure software doet alleen maar wat je opdraagt, en dat moet je dus precies weten. :rolleyes:
Heb je al eens een "gewone" site gemaakt (d.w.z. helemaal zelf, zonder template of andere kant-en-klaar toestanden)?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Zo'n website kan je ook maken via Ning. Dan hoef je niet alle techniek zelf te ontwikkelen. Dat zou ik alleen doen als je al ruime ervaring hebt met het bouwen van eenvoudige websites.

Voor meer informatie over Ning: club websites (onderaan de pagina)

iedereen bedankt voor de reacties!, ik wil zonder meer geloven dat ik er (heel) lang mee bezig zal zijn om een website te maken... ik heb niet heel veel ervaring maar ik kan nog net zonder een template een website maken. ik ga voor alle programma's die jullie me hebben gegeven kijken en vergelijken.

bedankt
mijn vraag is hiermee beantwoord;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan