Welke software

• Onderwerp starter Onderwerp starter TSAR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TSAR

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Hallo,

Ik wens big brother te spelen... Zoonlief zit boven op zijn pc "te studeren" terwijl ik op het gelijksvloer ben.

Graag wil ik, zonder dat hij het natuurlijk merkt, zijn scherm zien (liefst via een app op mijn Android, maar op een andere windows machine is ook ok).

Welke (gratis) software neem ik hier best voor ? Wil dus enkel het scherm zien.

Is absoluut niet mijn gewoonte, maar schoolresultaten zijn nu eenmaal ondermaats (en louter omwille van gemakszucht...)

Alvast bedankt !

Misschien als u wat minder bonkt en met AV in de weer bent... Onderwerpen bij Helpmij.nl komen prominent in zoekresultaten op Google. Het zou moedig van ons zijn wanneer wij hierop in zouden gaan.

Naar mijn aanvoelen zou dit al héél serieuse hackers-tool moeten zijn om zoiets te doen ... Geen enkele software-ontwikkelaar met enige deontologie zal zich hier ooit aan wagen.
Je zult op het 'Dark Net' te rade moeten gaan.

Overigens : je zoon lijkt me handig en slim om te gaan met computers en gaming, niet ? Dan weet hij hoe dit, zelfs als het niet zichtbaar is meteen zou kunnen gedetecteerd worden.
Ik denk dat een goed gesprek meer zoden aan de dijk zal zetten.

Denk ook niet dat het verstandig is als Helpmij hier aan mee te werken.

Met Jackall eens. Bovendien heeft iedere zoon/dochter recht op privacy!!
Er is met zulke software altijd een moment waarop zoon/dochter erachter komt en dat is een breuk die je niet makkelijk kan herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan