welke sofwaren moet ik hebben voor een webwinkel te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hapje007

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
ik wil een webshop maken van MAGIX
maar welke moet ik hebben ik be op zoek naar maar wel moet ik nu hebben
wie weet wel kelke is het beste is om een webshop te makken
mijn dank hapje 007

Is me niet helemaal duidelijk wat je wilt. Wil je met Magix een webshop bouwen of toch iets anders?

Ik wil een web site makken van
Wil een webshop makken van
Dat ze bij mijn kan bestellen
Zoals schoenen kan bestellen

Tot zover had ik het nog wel enigszins begrepen. Er zijn meerdere opties met meer dan genoeg informatie achter Google/Bing/Ask/Yahoo om je in te lezen en een keuze te maken

-Een min of meer kant-en-klare webshop huren bij 1 van de aanbieders. Bijv. mijnwebwinkel.nl, seoshop.nl, etc...

-Zelf een shop bouwen op basis van PHP, CSS, Html

-Een shop laten bouwen door een bedrijf

-Een opensource pakket gebruiken om in ieder geval al een basis te hebben. De vormgeving en inhoud kun je dan zelf wel aanvullen. Bijv. Prestashop, Mageno, OScommerce, WooCommerce, etc......

MAGIX sowaren bestelen

kan je niet bij MAGIX sowaren bestelen dat je zelf kan maken
de webshop
ik hoor hetb wel gr hapje007

Natuurlijk kan dat ook met Magix. Maar dan zul je wel alles zelf moeten doen.

40% vd webwinkels bestaat na 1 jaar niet meer omdat ze geen goed plan hebben (ia ivm veilige en goede website maken; mismatch producten; belastingproblemen; bankproblemen; etc...).
Weet waar je aan begint.. zorg voor een goed ondernemersplan. Heb je die of doe je dit voor de fun?

Dat weten wij toch niet. Er bestaat niet zoiets als "de beste" software. Er bestaat alleen "de beste voor jouw specifieke doel". En aangezien wij niet weten wat jou specifieke doel is kunnen we onmogelijk een advies geven over de aan te schaffen software.

Vat dit niet op alsof we je niet willen helpen, maar het komt op mij een beetje over alsof je zelf ook nog niet verder bent gekomen in het denkproces dan "ik wil een webshop". En dan is het natuurlijk erg lastig om hier een gerichte vraag neer te zetten. Wat weer als gevolg heeft dat je erg algemene antwoorden kunt verwachten.

Waarom wil je persé iets van MAGIX gebruiken? Tenzij je doel is te leren programmeren (en in dat geval zijn er betere, gratis, alternatieven) zou ik gewoon RogerS' advies opvolgen.

-Een min of meer kant-en-klare webshop huren bij 1 van de aanbieders. Bijv. mijnwebwinkel.nl, seoshop.nl, etc...

-Een opensource pakket gebruiken om in ieder geval al een basis te hebben. De vormgeving en inhoud kun je dan zelf wel aanvullen. Bijv. Prestashop, Mageno, OScommerce, WooCommerce, etc......
Welke het beste bij jouw winkel past.. tsja, ze zijn open source, probeer ze uit zou ik zeggen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan