Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is dat zo'n acer in een klein kastje?
Gewoon even op de website van acer: er zit 5GB (?) DDR3-1333/PC3-10600 in, maximaal 8GB ondersteund. Merk wat je erin stopt, maakt niet zoveel uit. Dat is eigenlijk alleen van belang als je een high-end systeem bouwt waar je werkelijk de laatste druppel performance uit wilt persen. Waar je wel even naar moet kijken, is wat er nu al in zit. Het ding heeft 4 memory slots, daar moet je het mee doen. Afhankelijk van wat er nu al in zit, moet je er wat bij kopen. Of gewoon de hele handel vervangen door een 8GB setje. Dat zijn de kosten tegenwoordig ook niet meer.
Maar: waarom zou je dat willen (wat denk je daarmee te bereiken? Als je betere game-performance wil, heb je waarschijnlijk meer aan een andere videokaart...
ja eigenlijk wel ik kan net nie bf3 spellen op ultra kom ik 1gb werkgeheugen te kort maar jij denkt dat aan mij vidoe kaart ligt (ati radeon hd 5570) en ja zit in een klein kasje maar dus wat jij zegt ligt het aan mijn video kaart