Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft je moederbord een M.2 slot?
Intel(R) Core(TM) i7-4770 CPU
hmmm, goeie vraag, het gaat om een oudere PC, dus ik vermoed van niet, en als ik het antwoord van Lange Pier goed interpreteer, denk ik niet dat ik een M.2 slot heb ... ??Zelf gebruik ik graag Samsung of Kingston.
Heeft je moederbord een M.2 slot?
Dan zou ik gaan voor een Type SSD M.2 NVMe (PCIe)
Lange Pier heeft het aan het rechte eind, de genoemde cpu is op de markt sinds 2013, socket 1150.Ik kan dat aan een CPU niet zien.
Lange Pier kennelijk wel![]()
Nee hoor, m.2 sata kwam in 2012 op de markt maar er waren toen maar weinig moederborden ermee, die smiley betekend eigenlijk, zou het?Dat soort hardware dingen laat ik aan LP, vandaar de smiley er bij.
Ik heb er te weinig kaas van gegeten.
In dat kader was mijn vraag niet onlogisch![]()
oei, helemaal niet de bedoeling om geheimzinnig te doen, tis idd een HP, zal vanmiddag keer kijken om de volledige specs erop te gooien, nu nog even op laptop werk, vanmiddag verlof. Ik wist niet precies welke info door te geven.Waarom zo geheimzinnig, welke pc heb je eigenlijk, merk/model?
Is het een HP Envy?
de wens is max 1 TB grootTja, hoe groot is de wens? niet in cm maar in GB of TB.
SSD's vergelijken & kopen - Tweakers
Ontdek de beste prijzen en de nieuwste ssd's. Bekijk en vergelijk ssd's op Tweakers en maak de beste keuze voor jou.tweakers.net
Om de verwarring te vergroten, er bestaan ook PCIe kaarten waar een M.2 NVMe ssd's in kunnen.
Moet mezelf corrigeren, 1TB blijkt tegenwoordig helemaal niet zo duur...Heb je écht meer nodig dan 512GB? Groter wordt snel behoorlijk duur.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.