Welke ssd moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquadesh

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over de ssd.

Ik heb nu een half jaartje een msi gt780dx game laptop maar ik wil er een ssd bijzetten.
Alleen mijn probleem is ik heb geen idee welke ik moet kopen?
Ik koop hem het liefst vandaag nog bij bol.com maar ik weet niet welke ik moet nemen en welke Groote 1.8 inch of 2.5 inch.
Ik hoop dat iemand me nog voor 22:30 kan helpen.

2,5" model voor in een normale laptop, een 1.8 is voor de echt smalle ultrabooks.

Ik zou persoonlijk voor een model(830) van samsung gaan (aangezien hun de controller, en het geheugen zelf maken).
Ook de crucial m4 is een goede ssd.

Succes, nu nog hopen dat bol.com zich aan de beloofde leverdatum houd (en dan moet TNT ook meewerken natuurlijk)

crucial m4 is toch juist geen goede, zegt men.
De beste zijn Samsung 830 en de Intel.

Maar waarom bij Bol.com eigenlijk? Die is altijd wat duurder dan elders.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar U dat gelezen heeft, maar dat is toch echt fout :)

De Crucial M4 is een zeer bekende, zeer betrouwbare SSD, en intel's 510 series gebruiken overigens dezelfde chips :)

Maar zoals ik al aangaf zou ik zelf ook voor de samsung gaan als die beschikbaar is, aangezien samsung alles zelf maakt en daardoor bij het binning proces de beste chips kan uitzoeken :)

[edit]Helpmij blijft raar doen :), de m4 is ook meer een bang for the buck ssd.[/edit]

PS: corsair maakt ook hele leuke ssd's ;)

Laatst bewerkt:
Daar hebben ze het over het budget model (force GT), de Neutron is de schijf is waar ik op doelde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan