Welke taal heb ik voor dit nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Hallo,

Ik heb een vraag waar ik best wel een lang tijdje mee zit,
Het gaat om een soort inlog systeem voor het online spel runescape.

Ik wil dat het naar de inlog van de game gaat (niet op de site zelf maar de game) dat ie dan inlogt , en wanneer ie dan ziet dat het gelukt is, dat ie daneen soort popup geeft van "veel speel plezier" en wanneer het niet gelukt is een popup "weet u zeker dat u de juiste inlog gegevens heeft gegeven?"

Wat info over de game
Het is gemaakt in java
Je kan er niet copy en paste

Zelf ken een klein beetje VB en VBScript

P.S ik wi
Dit gebruiken in een GOEDE manier en alleen voor me zelf.

Laatst bewerkt:
ik weet bijna wel zeker dat het niet met Vb kan.
want ze geen de pagina broncode niet weg
weet egt niemand een mannier?

En ik weet eigenlijk heel zeker dat het wel in VB mogelijk is. Dergelijke vragen zijn trouwens vaker langsgekomen op helpmij, dus heb je de zoekfunctie al gebruikt?

nee, want ik zou niet echt weten wat ik er moet invoeren.
ik dacht zelf dat je alleen akn inlogen via
WebBrowser1.Document.GetElementById("username:").InvokeMember("value")
maar nee want ja.. hoe moet ik het uitleggen, wanneer je op de zijkant klikt en dan wat intypt dan zie je dat niet in het spel, je meot echt eerst op het spel klikken voor dat je wat kan doen.
hebben ze denk ik gedaan tegen bots(computers die voor jou spelen)

Door gebruik te maken van een netwerk sniffer/analyzer (bijvoorbeeld Wireshark) kan je precies zien welke gegevens er allemaal verstuurd worden.

Ik denk wanneer ik zelfs die broncode hat dat het niet kan , ik weet niet prezies wat wireshark doet maar.
Doet ie een bepaald deel herkent bijvoorbeeld dat ie het mideen stuk herkent.
Ik heb ooit eens een progrqmma giezien die zo werkt maar ik zou niet weten in welke taal dat zou zijn.

Ik weet wel dat de meeste bots(computers die voor jouw spelen) gemaakt zijn met java.
Maar als jij zegt dat het ook kan me VB dan is dat voor mij beter.

Edit: ik heb op goolgle gezogt, en niets. Veel van phissing stuff en fake login maar niets wat ik wil.
Ik weet dat het een stuk makkelijker kan maar ik denk wanneer ik die cide heb dat ik er veel meer kan doen, en het is goed voor het leren.
Ik heb trouwens wat gevonden dat objecten herkent via een webcam, misschien als je di code aan past dat het ook andere dingen op een scherm zonder webcam herkent?

Laatst bewerkt:
je weet dat bots daar verboden zijn? vaker gekend als "autoing"

Ja, daar ben ik mee bekent. Maar zal alleen automaisch inlogen ook al "autoing" zien?

Ik heb al een kleine idee van hoe ik het ga doen,.
Het klikt eerst op het vakje van "username" typte de text van textbox1, drukt dat op "enter" voor de volgende typt dat de text van textbox2 en dan weer op enter.

Verder ben ik niet :)
Weet echt niemand! Het?

Of kent niemand die het zou weten, je zal mijn grootste held zijn en ik zou van je houden (op een goede manier)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan