Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kun je een betere website bouwen?
Als je er niks van/over weet, antwoord dan aub niet.
thx 4 het antwoord, maar ik wil perl in plaats van php. Welke van deze twee raad je aan om websites te maken?Een website KAN je alleen maar met HTML, CSS (en Javascript) bouwen
PHP en mysql staan allebij aan de serverkant. Deze hebben in principe niets met websites te maken, want je kan ze ook zonder browser gebruiken! Het is wel zo dat PHP/database erg handig is als je een complexere site hebt. En Java is niet Javascript; als je websites met Java wilt bouwen moet je naar JSP kijken. Alleen een website met Java kan uiteraard niet.
En wat bedoel je precies met
En wauw, je bent zelf ook wel een grapjas:
Hoe kom je daar in vredesnaam bij? Kijk eens naar de broncode zou ik zeggen en ga je dan eens inlezen.trouwens, google werd zonder html en zo gebouwd,[...]
Ik denk dat je beter bij de basis kunt beginnen, HTML en CSS dus. De twee onderste links in m'n sig geven een goede introductie.
Nee, nu haal je wat dingen door elkaar. Wat er server-side gebeurt maakt helemaal niet uit: of de HTML nou met PHP, Perl, de hand, C of wat dan ook wordt gegenereerd is niet belangrijk. Wat wel belangrijk is is dat je browser (dat ding waarmee je nu dit zit te lezen) alleen HTML, CSS en Javascript kan lezen.trouwens, google werd zonder html en zo gebouwd, toch is het een perfecte site. Hoe verklaren jullie profs dit?
Javascript zou ik achterwegen laten tot je HTML en CSS compleet door hebt; misschien zelfs nadat je PHP (en sql) kan. En met 'compleet door hebt' en 'kan' bedoel ik dat je deze kan dromen en foutloos kan typen. Daarnaast leer je dit soort dingen niet door alleen maar een boek te lezen; het is proberen, proberen, en nog meer proberen!Ik heb al e-books over css, html and javascript.
Heb je haast ofzo? Als je binnen een half uur geen reactie krijgt hoef je niet gelijk een nieuwe post te maken hoor. Niet iedereen zit 24/7 achter z'n PC.damn, weet iemand het antwoord op mijn vraag?
Dan wordt het tijd dat wel eens te gaan doen... er is geen enkele reden waarom je deze boeken niet zou lezen om PHP en MySQL te leren.bedankt voor de raad, maar ik lees nooit boeken voor dummies.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.