Welke telefoon past bij mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaaikevdBerg

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2011
Ik mag binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik zie alleen door de telefoons het bos niet meer. Er zijn tegenwoordig zo veel telefoons dat ik niet weet welke telefoon bij mij past. Ik heb nu een HTC Desire Z. Hoe weten jullie welke telefoon bij je past?

Hoi,

Ik denk dat de Samsung S3 wel bij je past :P nee geintje zal toch even budget moeten geven en even voor je eigen aangeven wat je wilt doen of extra opties die je wil;)

Ik heb wel voldoende geld voor een telefoon. Ik zou eventueel de S3 wel kunnen betalen. Ik weet alleen niet of het het wel waard is. De Desire Z die ik nu heb kan wat mij betreft alles, maar hij begint nu af en toe uit te vallen. Hij is gewoon aan vervanging toe. Ik weet niet eens uit wat voor opties ik allemaal kiezen moet. Ik zou het liefst wel weer een toetsenbord willen, zo groot als bij de Desire Z.

Hoi,

Zelf heb ik een Samsung S2 en htc wildfire nood gedwongen moet ik nu even met de htc werken maar ik moet zeggen de S2 werkt toch een stuk prettiger. Ik lees dat de s3 nog wat probleempjes heeft barstjes en heet worden heb nog niet gelezen dat dit opgelost is of er een oplossing voor is dus persoonlijk zou ik even met de s3 wachten.
Misschien de htc one wat voor je.

Laatst bewerkt:
Ik heb een iPhone 3GS, en die werkt perfect, maar omdat je een nieuwe telefoon uit mag zoeken zou ik de 4 of 4S doen.

Succes!

Goed om te lezen dat er nog wat mankementen met de S3 zijn. Ik heb net een welke telefoon past bij mij test gedaan. Eigenlijk kwam ik erop uit dat ik toch wel het nieuwste van het nieuwste wil. De accuduur kan voor mij niet lang genoeg zijn. Alle smartphones hebben een te korte accuduur als ze nog een beetje presteren. Dit zou dan toch de S3 worden omdat ik geen iPhone fan ben. Het is ook een populaire wat mij wel vertrouwen geeft.

Ik ga nog wel even uitzoeken hoe het met die mankementen zit. Helaas heeft de S3 geen toetsenbord, maar dat hebben ze allemaal niet volgens mij. De HTC One ken ik niet, ga ik ook even opzoeken.

Ik heb bij mijn collega zijn S3 inderdaad een haarscheurtje gezien in de metalen omlijsting. Zelf heb ik nu de S3 zo'n ruime twee maanden, denk eerder drie maanden, geen mankementen. Hele fijne en vlotte Android toestel. Maakt mooie foto's. Indien gewenst goed mee te gamen. Verder alles draait vlot erop.

Die HTC One X is crap. Ik heb nog veel slechtere dingen daarover gehoord dan over de Samsung Galaxy S3 (WiFi problemen). Ik heb zelf de Samsung Galaxy S Plus en die bevalt erg goed. Lekker snel en een mooie tussenmaat (4" Inch).

Ik heb bij mijn collega zijn S3 inderdaad een haarscheurtje gezien in de metalen omlijsting. Zelf heb ik nu de S3 zo'n ruime twee maanden, denk eerder drie maanden, geen mankementen. Hele fijne en vlotte Android toestel. Maakt mooie foto's. Indien gewenst goed mee te gamen. Verder alles draait vlot erop.

Ik ben even kwijt waar ik het gelezen heb, maar ik heb gelezen dat Samsung de S3's met haarscheurtjes terugneemt en een nieuwe telefoon geeft. (Bij je collega ook gebeurt?) Zo erg is het dus ook niet. Ik denk er nog even over maar het lijkt erop dat deze het gaat worden.

Ik heb nog niet gehoord dat ie een nieuwe krijgt of dat Samsung het gaat repareren. Echter is de service van Samsung over het algemeen goed, dus die kome n gerust met een oplossing.

Slechte WiFi heb ik ook niet. Op zowel 2,4GHz als de 5GHz WiFi goede ontvangst.

Neem in ieder geval geen HTC Wildfire.. Heb er spijt van dat ik hem heb gekocht..

Hoi,

Dat schreef ik toch ook;) ,ik hoor net dat mijn s2 niet te maken is en dat ik een vervangende mag uit kiezen dus zal ook de s3 wel worden we zien wel waar het schip strand:D

S3 lijkt me de beste keuze. Elke gsm heeft wel voor en nadelen. Dus een gsm dat alleen maar voordelen biedt is zeer moeilijk te vinden :d . Persoonlijk vind ik dat HTC niet zo'n goede kwalitiet heeft als Samsung. Nokia heeft de beste kwaliteit. Maar als je echt op de prestaties wilt afgaan kies je best voor samsung hoor. Iphone is niet slecht maar de S3 biedt meer voor minder geld. Het is zelfs bewezen:p

Ja, ik heb voldoende onderzoeken gelezen dat de S3 ruim beter is dan de iPhone 4S. Alleen een paar heel erge iPhone fans vinden de 4S nog beter.

Modag, dus ondanks de mankementen kies je toch voor de S3. Jij was de reden dat ik bijna niet voor de S3 zou kiezen.

HTC lijkt me toch iets minder dan Samsung. HTC heeft zijn beste tijd wel gehad denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik gaf alleen aan dat er wat problemen mee waren/zijn maar ik neem aan dat Samsung dit als je er last van hebt dit netjes op zal lossen, vandaar dat ik vandaag dan ook maar de stap hebt gewaagd en toch weer net even anders als de s2

Hallo,

Ook ik heb de S3. Ik heb hem nu net een week dus kan er nog niet veel over zeggen maar tot nu bevalt hij goed.
Mijn collega doet de laatste tijd niet anders dan klagen over HTC. Vandaag kom ik hem tegen en heeft ie een samsung gekregen. Wel geen S3 maar goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan