Welke telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouterzzzz

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2005
Hoi,

Mijn oude telefoon is kapot gegaan maar mijn abonnement loopt nu nog een ¾ jaar, vandaar dat ik dus een prepaid pakketje zoek waarmee ik de rest van de tijd kan uitzitten. :cool:

Heb eens wat rondgekeken en nominaties zijn er voor:

SE T250i = (weinig poespas,fm radio, nieuw model, slank)

13.jpg

SE W200i = (mp3 speler, ir+kabel, iets dikker, wat ouder model.. oordopjes)

sony_ericsson_w200i.jpg

Mijn vraag is wat jullie de beste keus lijkt, optisch vind ik de T250i mooier, maar volgens mij ga ik de walkman functie van de W200i wel vaak gebruiken.

Wat is volgens jullie de slimste keus? :rolleyes:

Is inderdaad een persoonlijke keus, neem die jouw het beste lijkt en mooiste is.
Let wel tegenwoordig zit er vaak een dubbele simlock op prepaid telefoons.
De eerste is dat je een simkaart vandezlfde provider moet hebben om te kunnen bellen en de tweede lock is dat je er alleen een prepaid in kunt houden en dus niet je abbo sim van dezelfde profider. vraag daar dus eerst naar voordat je hem koopt tenzij je ergens de lock eraf laat halen.

Is inderdaad een persoonlijke keus, neem die jouw het beste lijkt en mooiste is.
Let wel tegenwoordig zit er vaak een dubbele simlock op prepaid telefoons.
De eerste is dat je een simkaart vandezlfde provider moet hebben om te kunnen bellen en de tweede lock is dat je er alleen een prepaid in kunt houden en dus niet je abbo sim van dezelfde profider. vraag daar dus eerst naar voordat je hem koopt tenzij je ergens de lock eraf laat halen.

Inderdaad handig om te weten. :) Ikdenk dat ik eerst even naar de winkel ga en ze beiden eens bekijk,. :rolleyes:

Iemand anders nog een idee hierover?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan