Welke televisie is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkHebEenVraag00

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2013
Hallo iedereen,

Ik ben nogal nieuw in de ''TV-wereld'' en ben daarin dus nog een leek. Ik hoorde dat deze 2 TV's (beide voor €50,-) te doen waren.

Dit zijn ze:
- Samsung Syncmaster B2230HD
- Acer AT2355

Welke is nu beter, ik wil eentje die mijn beeld van mijn Playstation 4 zo goed mogelijk weergeeft.

Alvast bedankt!!

Hallo, bedankt voor de reacties.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Acer, zal het verschil qua beeld duidelijk te merken zijn? ;)

Ik zal altijd voor Samsung gaan ( een ander niet deze ! :D ) maar over smaken valt niet mee te discussieren toch ?;) Samsung is bekend om zijn eigen kwaliteit(-en) enz ..over Acer weet weinig omdat ik weer Samsung niet in steek laten wil enz..
Je kan aller best zoals ook niemand dat kan, voor zichzelf en op je eigen smaak een product kiezen en vergelijken bij ook bekende vergelijking.nl site .......... toch ??

Zoals bijv. -->> http://www.vergelijk.nl/lcd_plasma_televisie/samsung/r/Acer_HN274H_120hz_3D/

Laatst bewerkt:
Oké, in ieder geval bedankt. De Acer bevalt ook, ik zag alleen dat het dynamisch contrast van de Acer TV minder was (20,000:1 tegenover 70,000:1 bij de Samsung). Op internet las ik dat het dynamisch contrast voor- en nadelen heeft en dat het verschil niet heel groot is. Iemand hier nog ervaring mee? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan